Kinesermor Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Gratulerer, - ser at det på Åpent forum ikke slettes en tråd på grunn av deg!! Imponerende, men ikke overraskende, du skriver godt og meget saklig. Er nesten stolt av du er "en av oss" på adosjon jeg :-)) 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Slenger meg på denne! Bra skrevet snø!!! Du fortjener virkelig ros for ditt engasjement i en så viktig sak. Kinesermor; takk for at du gjorde oppmerksom på innleggene. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Slenger meg på denne! Bra skrevet snø!!! Du fortjener virkelig ros for ditt engasjement i en så viktig sak. Kinesermor; takk for at du gjorde oppmerksom på innleggene. Det er jo litt synd på stakkaren snø diskuterte buksene av siden han ikke ser det selv. Men artig er det lell. 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Henger meg også på denne! Stolt av deg!! Håper du skal ha ferie snart ;o) - Og at det skjer spennende ting på familiefronten! Hilsen 0 Siter
snø Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ska sei! Jeg blir rent smigret her jeg sitter.... *rødmer* Beste hilsen fra 0 Siter
Refiloe Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Helt enig !!! Du fikk Virkelig tatt "lurven" av denne uspiselige personen ! Fortsett, fortsett. Krysser alt jeg har for at dere får hyggelige nyheter i sommer ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.