Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Colombiamamma

Nå venter jeg veeeeldig på svar fra region øst.

Noen som har snakket med region øst i dag eller i sist uke og kan si meg hvilke saker de nå behandler?

Vi har ventet rett over 4 mnd. Snakke med region øst for noen uker siden, og da sa de vi kunne forventet svar i løpet av sommeren. Så på en måte haper jeg sommeren snart er over......på den andre side har vi jo det superdeilig nå.....så håper også sommeren skal vare lenge enda :-)

Er ikke lett med spittet tankegang i denne saken. Godkjenningen er viktigere enn sommeren, men kan ikke fornekte for at den også er deilig :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190506-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-utolmodig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i Stavanger kommer og går sommeren hele tiden ;o)

Huff, jeg forstår godt at du er utålmodig jeg, Colombiamamma!!

Håper at godkjenningen er rett rundt hjørnet, og at du snart kan ta fatt på neste lange venteetappe :-)

God sommer!

Beste hilsen fra

Håper at det snart ligger godkjenning i postkassen deres! Skjønner godt at du venter jeg..

Sunes det er utrolig leit at saksbehandlingstiden er så utrolig forskjellig ifht hvor i landet du befinner deg.. det varierer jo med 2-3 mnd har jeg forstått!

Lykke til med innspurten i denne etappen!

Klem fra

Colombiamamma

Her i Stavanger kommer og går sommeren hele tiden ;o)

Huff, jeg forstår godt at du er utålmodig jeg, Colombiamamma!!

Håper at godkjenningen er rett rundt hjørnet, og at du snart kan ta fatt på neste lange venteetappe :-)

God sommer!

Beste hilsen fra

Takk for det!

Tenker på deg også opp i min venting.... Viktig at det blir fart i prosessen også for dere som ligger foran oss i systemet ;-)

Annonse

Colombiamamma

Håper at det snart ligger godkjenning i postkassen deres! Skjønner godt at du venter jeg..

Sunes det er utrolig leit at saksbehandlingstiden er så utrolig forskjellig ifht hvor i landet du befinner deg.. det varierer jo med 2-3 mnd har jeg forstått!

Lykke til med innspurten i denne etappen!

Klem fra

Takk for det!

Sender deg en mail :-)

Colombiamamma

Huff, skjønner godt du er utålmodlig. Nå MÅ dere snart høre noe slik at dere kan fortsette direkte mot Colombia.

Lykke til!!!

Takk for det!

Og velkommen hjem! Har vært kjempekoselig å følge dere på turen. Håper det nå også begynner å gå seg til hjemme med rutiner og at dere har fått roet dere etter over 1 mnd på reisefot.

Hadde vært hyggelig å treffe deg på chatten igjen snart. Er der ikke så ofte nå på sommeren, men det hender jeg stikker innom dersom jeg har fått nok frisk luft tidligere på dagen :-)

linus1365380366

Skjønner at du er utålmodig nå! Skal krysse fingre og tær for at dere snart får godkjenningen :o)

Prøv i mellomtiden å nyte den herlige sommeren!

(Hvis dere får godkjenningen nå i juli,betyr det at behandlingstiden er nede i 4 måneder ...??)

Colombiamamma

Skjønner at du er utålmodig nå! Skal krysse fingre og tær for at dere snart får godkjenningen :o)

Prøv i mellomtiden å nyte den herlige sommeren!

(Hvis dere får godkjenningen nå i juli,betyr det at behandlingstiden er nede i 4 måneder ...??)

Vi har ventet rett over 4 mnd nå. Håper at godkjenningen kommer i løpet av de første ukene av august. Har da ventet 5 mnd.

Nyter sommeren til fulle, men er noen dager man blir litt mer ventetsyk enn andre :-)

Fortsatt god ventetid til dere også.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...