Gå til innhold

Helsesøster


Sybe

Anbefalte innlegg

Hei! Gutten min på 4 1/2 måned sov fra ca. 21.30 til ca. 06.00 fra han var 8 uker til han var 12 uker. Da begynte han å våkne ved 3-tiden og var sulten. Litt senere begynte han innimellom å våkne både ved 2-tiden og ved 5-tiden for å spise!! En uke før han var 4 måneder begynte jeg å gi ham litt potet blandet med morsmelk, og nå får han også litt maisgrøt. Det blir bare en halv potet på ettermiddagen og en liten porsjon med grøt. Han vil ikke ha mer. Jeg vet at jeg har mer melk enn det han spiser på kvelden. Noen ganger vil han bare ha fra det ene brystet.

Hva kan jeg gjøre for at han skal sove lenger om natta igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære Sybe. Dette er ikke uvanlig. Det høres ut som om han har lagt om søvnmønsteret. Jeg foreslår at du diskuterer det med helsesøster da dette dreier seg mer om søvnveilednig og du kan få en mer personlig veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...