Gjest Colom Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Yippi! Vi er godkjent av DVA for et barn på 1 år. Jammen på tide at også tildelingene av barn tar seg opp. Vi er mange som venter i spenning. God sommer! 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer så mye!! Måtte gratulerer her også jeg :-)) Håper ventingen på distikt og tildeling ikke blir så alt for lang. 0 Siter
snø Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer med godkjenningen! Håper de slengte med noen distrikt i samme konvolutt fra Colombia ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
sølvsjø Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer ! Hvor lang tid tok det fra dere ble godkjent i Norge ? Lykke til videre 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer ! Hvor lang tid tok det fra dere ble godkjent i Norge ? Lykke til videre Vi sendte papirene til Colombia 29.03.05. 0 Siter
linus1365380366 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer så mye med godkjenningen. Lykke til med videre prosess i Colombia. 0 Siter
kinaputten Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer med godkjenningen! Håper dere får distrikt, og ikke minst tildeling, snart! God sommer! Klem 0 Siter
sølvsjø Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Vi sendte papirene til Colombia 29.03.05. hm...3,5 mnd ca å vente da. Må være herlig å ha den endelige godkjenningen i boks! Lykke til videre med distrikt og tildeling 0 Siter
colobris Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gratulerer så masse! Må være deilig å vite at saken deres er "satt i system". (Uff, for et uttrykk - håper du skjønner hva jeg mener....) Var det i slutten av mars dere sendte dem inn? Da var dette ganske kjapt, da - er det ikke? Du skriver at dere er godkjent for barn på ett år. Kan jeg spørre om det samsvarer det med den norske godkjenningen? Ønsker dere lykke til med neste runde - håper det går fort fort fort! mvh, 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Gratulerer så masse! Må være deilig å vite at saken deres er "satt i system". (Uff, for et uttrykk - håper du skjønner hva jeg mener....) Var det i slutten av mars dere sendte dem inn? Da var dette ganske kjapt, da - er det ikke? Du skriver at dere er godkjent for barn på ett år. Kan jeg spørre om det samsvarer det med den norske godkjenningen? Ønsker dere lykke til med neste runde - håper det går fort fort fort! mvh, Godkjenningen samsvarer med den norske. Bufetat har godkjent oss for et barn som er to år yngre enn vårt første. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.