Mamta Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Fikk lyst til å dele et dikt jeg skrev etter møtet mellom min sønn og hans helt spesielle venninne fra barnehjemmet nå i sommer: http://www.dikt.no/index.php?page=vis_tekst&TekstID=159750 Aller helst skulle jeg hatt et bilde å vise, det var så utrolig rørende... Ellers benytter jeg anledningen til å ønske god sommer fra oss nord i isødet (som håper på litt mer varme når vi setter kursen sørover til helgen)... Hilsener fra 0 Siter
ahg Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Rørende og nydelig. Det må være veldig spesielt at gutten deres har en slik søster i ånden fra barnehjemmet, som han til og med kan treffe her i Norge! Håper dere får godvær når dere kommer sørover. Vi har jo hatt det helt fantastisk en god stund nå. Skyer i kveld og dårlige utsikter for morgendagen, men det skal visst letne igjen lørdag. God tur! 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Så vakkert! Nå regner det her på østlandet (og det trengs!), men jeg håper dere får en varm og fin ferie med mye bading og kos med ungene! God ferie! 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Så vakre dikt du skriver, Mamta! "Du som bar mitt barn" .... Ja, jeg finner ikke ord. Tårene bare renner... Takk for at du deler dem med oss! God sommer! 0 Siter
jaac Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Kikket litt på diktene dine. Du skriver utrolig vakkert og svært rørende. Sitter her helt tårevåt. Takk! 0 Siter
Lanka Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Som vanlig nydelig dikt, Mamta!! Beklager at du ikke har hørt noe fra meg på en lang stund, men tankene har vært helt andre steder... Vil i alle fall benytte anledningen til å si god sommer, og at det er koselig å høre fra deg med jevne mellomrom! Jeg skal skjerme meg i så henseende... Nå skal jeg gå å legge meg, for det blir visst bare jobbing og ingen hentereise på meg i sommer... Klem fra 0 Siter
Mamta Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Som vanlig nydelig dikt, Mamta!! Beklager at du ikke har hørt noe fra meg på en lang stund, men tankene har vært helt andre steder... Vil i alle fall benytte anledningen til å si god sommer, og at det er koselig å høre fra deg med jevne mellomrom! Jeg skal skjerme meg i så henseende... Nå skal jeg gå å legge meg, for det blir visst bare jobbing og ingen hentereise på meg i sommer... Klem fra Takk for hilsenen, Lanka! Får håpe en hentereise ikke er så altfor langt unna... Hilsener 0 Siter
Mamta Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Kikket litt på diktene dine. Du skriver utrolig vakkert og svært rørende. Sitter her helt tårevåt. Takk! Takk for tilbakemeldingene deres, settes pris på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.