Gå til innhold

Liker graut og vatn betre enn pupp..


Gjest tvillingmor

Anbefalte innlegg

Gjest tvillingmor

Hei!

Tvillingane på snart 7 1/2 mnd vil ikkje ha pupp lenger. Avogtil tek dei litt, men som regel vert det berre 1-2 "lange" stunder ved puppen. Er det normalt at dei ikkje er så glad i pupp lenger når dei er 7 mnd?? So lite som eg ammer no, så lurer eg og på å slutte med heile amminga, så slepp eg sopp(som eg har hatt sidan eg fekk ungane), og mjølke lekasje... Er det ein dårleg ide? Tenkte å amma til dei var 1 år, men tviler på dei går med på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære tvillingmor. Det er ikke uvanlig med diestreik eller mindre lyst på puppen i denne alderen. For de fleste er det forbigående.De har fortsatt nytte av morsmelkens fordeler . Synd at du ikke har klart å bli kvitt soppen. Hva slags behandling har du fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...