Gå til innhold

Forbrenning ved ulike aktiviteter


Svankvit

Anbefalte innlegg

Jeg er en femten år gammel pike, med diagnose treningsanoreksi. Dette er noe jeg virkelig sliter med, og det har ødelagt så altfor meget. Jeg er innstilt til å motta profesjonell hjelp, men trenger sårt hjelp i mellomtiden.

Det jeg ønsker å vite er hvor mange kalorier jeg forbrenner ved en times styrketrening i middels itensitet, og hvor meget jeg forbrenner ved en times rask gange. Dette er kanskje underlig, men det vil hjelpe på om jeg fikk vite presist antall kcal som forbrennes - slik at jeg kan begynne å vokte meg for å ikke å forbrenne altfor meget.

Henholdsvis er jeg 1,74 m høy og veier for øyeblikket ca. 46 kg: har trent styrke og utholdenhet regelmessig i et halvt år.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...