Gå til innhold

Politiske partier og omgangskrets


Sofline

Anbefalte innlegg

Stoltenberg er kjekkere i virkeligheten enn på tv. Vi hadde treff hver morra når vi skulle levere ungene i barnehagen. Skjønner ikke at jeg ikke prøvde å snakke med ham den gangen, jeg lurer alltid på om politikere vet hvordan vi vanlig folk har det.

"jeg lurer alltid på om politikere vet hvordan vi vanlig folk har det."

Det begynner vel å bli noen år siden "toppolitikere" har hatt noen kontakt med "folk flest" av betydning :-)

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    56

  • flisa

    31

  • Dorthe

    25

  • Sofline

    18

Mest aktive i denne tråden

Ja, for han ser tv mens Morsk skriver.

Morsk har ikke skrevet noe på en stund :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir skrevet slik at det skal fremstå mest mulig attraktivt, og alle "grunntanker" blir linket til åpenbare, positive idealer. Propaganda.

"....................................."

Ikke i Venstre - - men det er vel derfor vi er så små også - at vi ikke flirter med velgerne og også har med at skal man få noe - så må det også koste noe etc. *sukk* et ærlig parti uten reklamkroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i Venstre - - men det er vel derfor vi er så små også - at vi ikke flirter med velgerne og også har med at skal man få noe - så må det også koste noe etc. *sukk* et ærlig parti uten reklamkroner.

Nei, det kan du si. Det er ikke mye "flørtende" over han harry-gjøken som viser trynet sitt på skremen, nei :-)

"..................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsk har ikke skrevet noe på en stund :-)

"...................................."

En dag gjør han det -og da skal jeg stå med gubben i øret og vise deg han på webcam - med bundede hender og allting - tror du meg DA? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du si. Det er ikke mye "flørtende" over han harry-gjøken som viser trynet sitt på skremen, nei :-)

"..................................."

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke i hvilken sammenheng du skriver "Hæ".

Hvis du har problemer med å se hva som blir svart på, så er det smart å velge "se tråd" og gå gjennom svarene der. Hvis man bare klikker på svarene i "svar til meg" er det lett at det år i surr med hvilken sammenheng svarene kommer i.

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og legg deg og skam deg for engangsskyld.

Dorthe bekrefter at dere stort sett er enig om politikk, og du ber henne om å gå å legge seg og skamme seg for en gangs skyld.

Jeg vet ikke om dette er en form for intern spøk dere i mellom, men om det i så tilfelle ikke er det - så synes jeg mitt lille "hæ?" er på sin plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Hihi, jeg skammer meg ikke for noen ting jeg

Neivel, ikke jeg heller. Jeg har ikke skrevet fiktive tulleinnlegg og synes du skal skamme deg over å påstå noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag gjør han det -og da skal jeg stå med gubben i øret og vise deg han på webcam - med bundede hender og allting - tror du meg DA? :)

Men jeg tviler da ikke på det :-)

"...................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Hvis du har problemer med å se hva som blir svart på, så er det smart å velge "se tråd" og gå gjennom svarene der. Hvis man bare klikker på svarene i "svar til meg" er det lett at det år i surr med hvilken sammenheng svarene kommer i.

"...................................."

Ja når vinglassene og svarene blir for mange så går det lett i surr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg lurer alltid på om politikere vet hvordan vi vanlig folk har det."

Det begynner vel å bli noen år siden "toppolitikere" har hatt noen kontakt med "folk flest" av betydning :-)

"......................................"

Det virker slik. Jeg skal ta for meg Kristin Halvorsen neste gang jeg ser henne. Minstemann driver å sjarmerer henne når vi møtes i butikken men jeg har ikke snakket et ord til henne. Synes alle de stakkars kjendisene skal få være ifred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Dorthe bekrefter at dere stort sett er enig om politikk, og du ber henne om å gå å legge seg og skamme seg for en gangs skyld.

Jeg vet ikke om dette er en form for intern spøk dere i mellom, men om det i så tilfelle ikke er det - så synes jeg mitt lille "hæ?" er på sin plass...

Ok Dorthe skrev påstander om meg i en annen tråd rett før den ble slettet. Jeg svarte henne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri - vi samarbeider ikke med sosialister og kommunister.

Hvis Venstre er alt annet enn sosialistisk og kommunistisk - hvorfor i all verden heter det "venstre" da? Det burde jo være motsetningen til Høyre.

"....................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Venstre er alt annet enn sosialistisk og kommunistisk - hvorfor i all verden heter det "venstre" da? Det burde jo være motsetningen til Høyre.

"....................................."

Ja - det var visst fordi de satt til venstre i stortinget i forhold til høyre.

Venstre er et sosialliberalt parti -et borgelig parti i sentrum :)

Eller som jeg tenker; Vi bryr oss OM og ikke MED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tviler da ikke på det :-)

"...................................."

Fint det :) har nemlig fått høre sånt før og det er så sabla irriterende å få høre at man har skrevet ditt og datt -på tider da man har ligget langflat på stranda el. Men det går jo ikke an å bevis - så folk kan jo si og gjøre hva man vil .,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...