Gå til innhold

FERIE - litt usikker nå.

Anbefalte innlegg

Gjest er det lurt??

Det er sommer, og man har lyst til å reise på ferie... Vi har vært hjemme med vårt adoptivbarn i en mnd. og har lyst til å dra på en liten tur. -Ikke minst for vårt eldste barn. Adoptivbarnet vårt er et trygt og glad barn, og har funnet seg godt til rette. Hva ville dere gjort? Blitt hjemme, eller tatt med hele familien på en opplevelsesrik (med visse begrensninger, selvfølgelig!) ferietur ca 1 uke?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191082-ferie-litt-usikker-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk jenta vår i nov i fjor.Hun var snill og tillitsfull fra starten av. Hun var 11 mnd da vi fikk hun. Vi reiste til Tyrkia en måned etter vi kom tilbake til norge. Det gikk veldig fint. Hun koste seg sammen med storebror på 3 1/2 år. Jeg tror at hvis barnet deres har nok trygghet tilknytting til dere, er det ikke noen problem å ha en uke ferie med de. Lykke til!

Tror ikke at barnet vil ha skade av å reise på ferie med familien, så jeg ville sagt bare reis!

Selv kjørte vi halve landet oppover etter halvannen måned for å treffe slekta til min mann, og hadde ingen negative opplevelser med det. Det viktigste er jo at barnet knytter seg til dere...

Ha en riktig god ferie! Jeg må komme meg til sengs... ;)

Klem fra

Tror ikke at barnet vil ha skade av å reise på ferie med familien, så jeg ville sagt bare reis!

Selv kjørte vi halve landet oppover etter halvannen måned for å treffe slekta til min mann, og hadde ingen negative opplevelser med det. Det viktigste er jo at barnet knytter seg til dere...

Ha en riktig god ferie! Jeg må komme meg til sengs... ;)

Klem fra

Litt trøtt er jeg visst, for jeg skulle rette en feil og så sendte jeg innlegget i stedet...

Skulle selvsagt være skjerpe meg, og ikke skjerme meg!!

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...