Gå til innhold

Til webmaster.


gripp

Anbefalte innlegg

Jeg noterer meg at det ikke ikke lengre lar seg gjøre å benytte mitt godt innarbeidede nick her på saiten.

Siden jeg ikke kan se å ha mottatt noen henvendelse om utestengning, hadde det vært greit om webmaster kunne bekrefte/avkrefte utestengelsen og om den også gjelder eventuelle omgåelser, slik jeg nå har gjort.

Man ønsker jo selvsagt ikke å trenge seg på, så hvis det er slik at man er uønsket er det greit å få det bekreftet.

På forhånd takk for info,

Men hilsen

Grip..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gripp

    10

  • MsSophie

    8

  • flisa

    5

  • Sofline

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator

Du er utestengt pga din språkbruk for noen dager siden.

Vi liker dårlig den form for omgåelse du nå prøver deg på, men har mye annet å gjøre enn å fotfølge deg, så det blir vel litt tilfeldig om vi sletter det du skriver eller ikke...

Antar forøvrig at du vet vi kan treffes på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You'r not alone......kommer til å savne Grip også jeg.

Det er nok neppe mange som blir søvnløs av dette, heller ikke jeg. Have fun :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Snart er sommeren forbi, og dermed forhåpentligvis også kontrakten til sommervikaren som Webmaster.

Det meste jeg skriver for tiden blir auto-slettet og vedkommende er åpenbart ikke kjent med din litt "saftige" ordbruk som alle både meningsfeller og motstandere godt vet at det ikke ligger noe ondt bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke signatur

Snart er sommeren forbi, og dermed forhåpentligvis også kontrakten til sommervikaren som Webmaster.

Det meste jeg skriver for tiden blir auto-slettet og vedkommende er åpenbart ikke kjent med din litt "saftige" ordbruk som alle både meningsfeller og motstandere godt vet at det ikke ligger noe ondt bak..

Kjipt om Grip ikke får være her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er sommeren forbi, og dermed forhåpentligvis også kontrakten til sommervikaren som Webmaster.

Det meste jeg skriver for tiden blir auto-slettet og vedkommende er åpenbart ikke kjent med din litt "saftige" ordbruk som alle både meningsfeller og motstandere godt vet at det ikke ligger noe ondt bak..

Jeg er jo et dannet menneske og vil nødig trenge meg på. Morsk er mer en språklig infanterist og skal ha honnør for det.

Min dannelse er problematisk siden den hindrer meg i å trenge meg på og skrive, uavhengig av webmasters utestengelse.

Man har da sin artium.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Jeg er jo et dannet menneske og vil nødig trenge meg på. Morsk er mer en språklig infanterist og skal ha honnør for det.

Min dannelse er problematisk siden den hindrer meg i å trenge meg på og skrive, uavhengig av webmasters utestengelse.

Man har da sin artium.

:-)

Betyr det at du ikke kommer til å være på forumet, eller kommer du til å fortsette? Jeg mener at du skal være her....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Jeg er jo et dannet menneske og vil nødig trenge meg på. Morsk er mer en språklig infanterist og skal ha honnør for det.

Min dannelse er problematisk siden den hindrer meg i å trenge meg på og skrive, uavhengig av webmasters utestengelse.

Man har da sin artium.

:-)

He he. Artium har faktisk jeg også på et gulnet papir. Men jeg sov nok for mye i timene på den tiden til å ha fått med meg dannelsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Snart er sommeren forbi, og dermed forhåpentligvis også kontrakten til sommervikaren som Webmaster.

Det meste jeg skriver for tiden blir auto-slettet og vedkommende er åpenbart ikke kjent med din litt "saftige" ordbruk som alle både meningsfeller og motstandere godt vet at det ikke ligger noe ondt bak..

Du var innpå noe med sommervikar. For håpe at du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morsk

Du var innpå noe med sommervikar. For håpe at du har rett.

Det er jo helt åpenbart.

Hvis ikke må det jo ha rabla for den\de som har vært det før.

Ikke først og fremst pga. meg og Grip men de latterlige diskusjonene vedkommende inviterer og legger opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at du ikke kommer til å være på forumet, eller kommer du til å fortsette? Jeg mener at du skal være her....:)

Hehe...jeg klarer vel neppe å holde meg unna.

Men litt alvorlig; Jeg synes egentlig ikke det er noe stas å skrive her nå man er uønsket, så det blir nok en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Hehe...jeg klarer vel neppe å holde meg unna.

Men litt alvorlig; Jeg synes egentlig ikke det er noe stas å skrive her nå man er uønsket, så det blir nok en pause.

Uønsket av webmaster-vikaren? Vel, jeg håper du fortsetter her men jeg forstår hva du mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Hehe...jeg klarer vel neppe å holde meg unna.

Men litt alvorlig; Jeg synes egentlig ikke det er noe stas å skrive her nå man er uønsket, så det blir nok en pause.

Men hvordan kan de utestenge deg, men ikke det berømte trollet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan de utestenge deg, men ikke det berømte trollet?

Dèt lurer jeg også på, spesielt siden de påstår at trollet er en bruker som vanligvis fremstår seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Dèt lurer jeg også på, spesielt siden de påstår at trollet er en bruker som vanligvis fremstår seriøs.

Ja, akkurat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Dèt lurer jeg også på, spesielt siden de påstår at trollet er en bruker som vanligvis fremstår seriøs.

Hmmm..kanskje trollet er Webmaster selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...