Gå til innhold

Til webmaster.


gripp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gripp

    10

  • MsSophie

    8

  • flisa

    5

  • Sofline

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Moderator

Snart er sommeren forbi, og dermed forhåpentligvis også kontrakten til sommervikaren som Webmaster.

Det meste jeg skriver for tiden blir auto-slettet og vedkommende er åpenbart ikke kjent med din litt "saftige" ordbruk som alle både meningsfeller og motstandere godt vet at det ikke ligger noe ondt bak..

Grips forkjærlighet for bruk av termen "islamisthorer" er over grensen for hva vi godtar at meningsmotstandere kalles.

God sommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Men hvordan kan de utestenge deg, men ikke det berømte trollet?

Fordi Grip bruker ett nick hele tiden, når han da ikke som nå nyregistrerer seg med en ekstra g. Vi kan sperre nick ute, men ikke personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Grip bruker ett nick hele tiden, når han da ikke som nå nyregistrerer seg med en ekstra g. Vi kan sperre nick ute, men ikke personer.

Det er bra - for Grip er en sabla hyggelig fyr! :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Grips forkjærlighet for bruk av termen "islamisthorer" er over grensen for hva vi godtar at meningsmotstandere kalles.

God sommer !

OK, men et søk på islamsisthore® i arkivet gir 18 treff som er eldre enn den aktuelle tråden, så jeg trodde kanskje det var litt forskjellig toleranse ute å gikk.

Begynner jo å bli velkjent(e) ord her det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det støttes fullt ut. Webmastervikar: Kjør fullt amnesti!!!

Ga amnesti en gang til Lion da hun hadde kommet opp i maaaange n'er og attpåtil hadde bursdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

OK, men et søk på islamsisthore® i arkivet gir 18 treff som er eldre enn den aktuelle tråden, så jeg trodde kanskje det var litt forskjellig toleranse ute å gikk.

Begynner jo å bli velkjent(e) ord her det..

Men også i økende grad mislikte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Fordi Grip bruker ett nick hele tiden, når han da ikke som nå nyregistrerer seg med en ekstra g. Vi kan sperre nick ute, men ikke personer.

Ok, takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmm...jeg er jo glad i ordskifter hvor det kastes infame perfiditeter mot hverandre.

Så jeg kan nok ikke love så meget, nei. Men den type uttrykk som du henviser til, vil jeg selvsagt avstå fra...siden du krever det av meg. Dertil kommer at også favn i meget klare ordelag har stilt de samme krav, og det gjør ikke saken noe bedre..for meg, altså.

Så joda...det er greit

:-)

Som en av 'jentene dine', bekrefter jeg at denne saken er opp og avgjort - såfremt du er kjekk nok til å shake hands med den fremragende spaltisten snø. Det er vel ikke noe problem, kjære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en av 'jentene dine', bekrefter jeg at denne saken er opp og avgjort - såfremt du er kjekk nok til å shake hands med den fremragende spaltisten snø. Det er vel ikke noe problem, kjære?

Det er selvsagt helt i orden, skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...