Gå til innhold

Til webmaster.


gripp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • gripp

    10

  • MsSophie

    8

  • flisa

    5

  • Sofline

    2

Mest aktive i denne tråden

Dèt lurer jeg også på, spesielt siden de påstår at trollet er en bruker som vanligvis fremstår seriøs.

Tror det virket litt mot sin hensikt, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er sommeren forbi, og dermed forhåpentligvis også kontrakten til sommervikaren som Webmaster.

Det meste jeg skriver for tiden blir auto-slettet og vedkommende er åpenbart ikke kjent med din litt "saftige" ordbruk som alle både meningsfeller og motstandere godt vet at det ikke ligger noe ondt bak..

Bitte litte granne ondt ligger det bak det vel....bitte litte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg klarer vel neppe å holde meg unna.

Men litt alvorlig; Jeg synes egentlig ikke det er noe stas å skrive her nå man er uønsket, så det blir nok en pause.

Vennen, ikke spill kostbar nå....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morsk

Bitte litte granne ondt ligger det bak det vel....bitte litte?

Langt i fra. Et fargerikt og krydret språk er snarere noe alle burde verdsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen, ikke spill kostbar nå....;)

Kjære, jeg må du kunne få spille rollen som forulempet for en gangs skyld, jeg også?

Kokettere litt rundt denne utestengelsen, om du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære, jeg må du kunne få spille rollen som forulempet for en gangs skyld, jeg også?

Kokettere litt rundt denne utestengelsen, om du skjønner?

Voksne menn som spiller forulempet, sutrer og sipper er bare så til de grader lite sexy..!

Dette til informasjon!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne menn som spiller forulempet, sutrer og sipper er bare så til de grader lite sexy..!

Dette til informasjon!

:)

Veeel...du kjenner jo meg, kjære..ut og inn, så og si. Alt er ved det gamle. Ingen grunn til bekymring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel...du kjenner jo meg, kjære..ut og inn, så og si. Alt er ved det gamle. Ingen grunn til bekymring :-)

Godt, og så forventer jeg at munnen er vasket med grønnsåpe, og slike obskøne ord og uttrykk du benyttet sist er ord og utrykk vi aldri får høre fra din kant igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Eller kanskje det er webmaster selv, som Morsk foreslår.. :-)

He he..antydninger til at det er et kjærestepar på åpent nå.. hmmm.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt, og så forventer jeg at munnen er vasket med grønnsåpe, og slike obskøne ord og uttrykk du benyttet sist er ord og utrykk vi aldri får høre fra din kant igjen.

Hmm...jeg er jo glad i ordskifter hvor det kastes infame perfiditeter mot hverandre.

Så jeg kan nok ikke love så meget, nei. Men den type uttrykk som du henviser til, vil jeg selvsagt avstå fra...siden du krever det av meg. Dertil kommer at også favn i meget klare ordelag har stilt de samme krav, og det gjør ikke saken noe bedre..for meg, altså.

Så joda...det er greit

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg er jo glad i ordskifter hvor det kastes infame perfiditeter mot hverandre.

Så jeg kan nok ikke love så meget, nei. Men den type uttrykk som du henviser til, vil jeg selvsagt avstå fra...siden du krever det av meg. Dertil kommer at også favn i meget klare ordelag har stilt de samme krav, og det gjør ikke saken noe bedre..for meg, altså.

Så joda...det er greit

:-)

God å se at vi har hatt posetiv innvirkning.

Det må kvinnfolk til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God å se at vi har hatt posetiv innvirkning.

Det må kvinnfolk til!

Ja, tidenes gang har lært meg litt om det.

Menneh...nå har jeg vel allerede skrevet så mye at min annonserte "pause" nærmest må sies å ha blitt avlyst eller i alle fall utsatt?

Og webmaster: Kunne vi nå la meg få tilbake mitt gamle nick? Jeg vil strekke meg langt for fortsatt å kunne konversere jentene mine her inne.

Sophie: Hvis webmaster er kvinne (hvilket det er grunn til å anta), kan hun vel ikke motstå dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tidenes gang har lært meg litt om det.

Menneh...nå har jeg vel allerede skrevet så mye at min annonserte "pause" nærmest må sies å ha blitt avlyst eller i alle fall utsatt?

Og webmaster: Kunne vi nå la meg få tilbake mitt gamle nick? Jeg vil strekke meg langt for fortsatt å kunne konversere jentene mine her inne.

Sophie: Hvis webmaster er kvinne (hvilket det er grunn til å anta), kan hun vel ikke motstå dette?

Og da burde også Flisgubben få lov til å komme tilbake -det var jo DU som sa det stygge ordet....*surmuler*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tidenes gang har lært meg litt om det.

Menneh...nå har jeg vel allerede skrevet så mye at min annonserte "pause" nærmest må sies å ha blitt avlyst eller i alle fall utsatt?

Og webmaster: Kunne vi nå la meg få tilbake mitt gamle nick? Jeg vil strekke meg langt for fortsatt å kunne konversere jentene mine her inne.

Sophie: Hvis webmaster er kvinne (hvilket det er grunn til å anta), kan hun vel ikke motstå dette?

...du vet, hvis hun er kvinne så er hun i tillegg en mester i å la mannen lide lenge før hun sier seg fornøyd.

Og ikke glem - vi kvinner glemmer aldri, og denne hendelsen vil selvfølgelig bli brukt mot deg igjen og igjen og igjen.

Et av naturens luner du dessverre kommer til kort mot.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da burde også Flisgubben få lov til å komme tilbake -det var jo DU som sa det stygge ordet....*surmuler*

:)

Det støttes fullt ut. Webmastervikar: Kjør fullt amnesti!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du vet, hvis hun er kvinne så er hun i tillegg en mester i å la mannen lide lenge før hun sier seg fornøyd.

Og ikke glem - vi kvinner glemmer aldri, og denne hendelsen vil selvfølgelig bli brukt mot deg igjen og igjen og igjen.

Et av naturens luner du dessverre kommer til kort mot.

:)

Joda, men kvinner glemmer heller aldri komplimenter og roser...så man kan kjøre en even-out operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...