Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi laget et album en gang, da vi skulle adoptere fra India. Regner med det er et slikt du snakker om, som skal sendes til utlandet?

Jeg laget vårt i word, og så hentet jeg inn elektroniske bilder og skrev tekst til dem. Så printet jeg hele albumet ut på fotoark til slutt. Enkelt og greitt, og så slapp jeg å klippe og lime. Men så er jeg av den utolmodige sorten... ;)

Lykke til med adopsjonen!

Godt å se at det er flere enn meg som ikke kommer seg til sengs... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191099-album/#findComment-1322629
Del på andre sider

Hei!

Vi skal adoptere fra Kina.

Vi laget bildepresentasjonen på fotoark med bilder vi hentet opp på pc.

Slapp klipping og liming.

Skrev en kort tekst som forklarte hvem som var med på bildet og hva som skjedde.

Bilder av hus/hjem inne og ute, nærbilder av dere og eventuelt barn. Bilder av familie og nettverket og fra div aktiviteter.

Det skal på en måte vise hvem dere er. Presentasjon av dere som adoptivforeldre.

Dere bør være med på bildet ihvertfall en av dere når dere tar bilder av venner og familie.

Ikke flasker og glass på bordet..

Ryddig og anstendig kledd. :-))

Dere får oppskrift av AF etterhvert.

Vi hadde nok mange bilder.Har to egenfødte barn og ville ha med mye av vårt liv på en måte.

Det gikk greit det. Vi bruker AF.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191099-album/#findComment-1323830
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...