Gå til innhold

Spørsmål om adopsjonssøknad

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte fra FUB

Hei

Jeg er ganske så ny på forumet her men har fulgt med en god stund. Vi sendte søknad om adopsjon til barnevernet rett før sommeren uten å få underskriftene attestert av offentlig tjenestemann. Tenkte vel i farten at det kunne sosialarbeideren fra barnevernet gjøre ifm med hjemmebesøkene. Men kan de det? Hvem kvalifiserer til betegnelsen "offentlig tjenestemann"? Må vi kalle søknaden tilbake -noen som vet?

(vi har ikke avtalt dato for hjemmebesøk enda pga ferie i BV)

Mvh

Gitte

Fortsetter under...

Indian girl

Vi tok med oss adopsjonssøknaden på biblioteket og skrev under der. Fikk bibliotekaren til å signere som offentlig tjenestemann. Fikk anbefalt det av VB. Jeg hadde ringt med barnevernet og sjekket det jeg. så ikke prosessen blir forsinket pga dette. Hvis underskriften er nødvendig kan dere sikkert få igjen søknaden og ordne det i ettertid. Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...