Piamisa Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hei Sør- og Nord-trøndere! For de/dere som bor i nærheten av Verdal er hjertelig velkommen til feiring av Colombias nasjonaldag, lørdag 23. juli. Vi er foreløpig 5 familier som møtes til en piknik (hvorav en familie er fra Sør-Trøndelag). Sted: Havfruparken/Verdal.Kjør mot Aker Verdal og ta av første vei til venstre (vei mellom ELAS og Tine Meierier), kjør til enden av veien (ca 100 m) ta så til høyre og kjør til veiens ende. Ta grusveien som ligger til venstre og følg den i ca 100 m hvor parkeringsplassen er og oppmøtestedet. Tid: Lørdag 23. juli kl. 12. Ta med det dere måtte ønske av mat og drikke. Dette er kun et møte for litt sosialt samvær. Hvis grilling er ønskelig, må hver enkelt ta med seg en engangsgrill. Vi satser på at værgudene er med oss og at oppmøtet er bra. Ta med solskinn og godt humør :-)) Gi en liten pekepinne til meg hvis det er interesse for deltagelse, det blir kanskje en liten skattejakt for barna og da må jeg vite hvor mye skatt jeg skal kjøpe inn. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191394-feiring-av-colombias-nasjonaldag-2307/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.