Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid region øst bruker for tiden? Har ikke sett noen som er godkjent herfra i det siste...Vi har ventet i fire mnd nå, og håper at ventetiden er på vei ned...

hilsen

veps1365380824
Skrevet

Vi venter også i litt over 4 mnd nå. Det er ferie og pågangen har økt (som vi vet) kraftig og de siste godkjenningene jeg vet om var på ca. 5,5 mnd. Jeg frykter at vi begge må nok være tålmodig en stund til.

Gjest Østen igjen
Skrevet

Vi har reg.dato 18.mars og venter vel ikke å høre noe før i begynnelsen av september. Men vi håper jo å bli positivt overrasket........

veps1365380824
Skrevet

Vi har reg.dato 18.mars og venter vel ikke å høre noe før i begynnelsen av september. Men vi håper jo å bli positivt overrasket........

Jeg har bestilt legetime i går - de hadde ikke noe ledig før beg. av september uansett (pga ferieavvikling)! Så da var det veldig greit å banke inn den med det samme. Håper det passer noenlunde, hvis ikke så få legen vente med dateringen noen dager.

Skrevet

Jeg har bestilt legetime i går - de hadde ikke noe ledig før beg. av september uansett (pga ferieavvikling)! Så da var det veldig greit å banke inn den med det samme. Håper det passer noenlunde, hvis ikke så få legen vente med dateringen noen dager.

Oj, det har ikke jeg tenkt på!! Det var lang ventetid!! Men har forresten erfaring med at min lege er lite "populær", kanskje pga innvandrerbakgrunn, så det er lett å få time der... Så satser på det...

klem,

colombialija
Skrevet

Vi venter også i litt over 4 mnd nå. Det er ferie og pågangen har økt (som vi vet) kraftig og de siste godkjenningene jeg vet om var på ca. 5,5 mnd. Jeg frykter at vi begge må nok være tålmodig en stund til.

Vi fikk godkjenningen i dagså det er mye som tyder at det går raskere , va ble registrert 7mars så det er nok ikke langt unna for dere andre som har i mars. Her kom den så brått så vi må ordne legetimer og alt for vi ventet ikke noe før i august. Men bare bra at den kommer tidligere enn ventet:o) Så det virker som om de har fått ned tiden betraktelig:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...