Gå til innhold

vond brystvorte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

ikke sikker på om det er det samme, men ca 3 mnd etter fødselen er min ene brystvorte ikke like herdet som den andre (herdet etter 1 mnd ca) -- ungen kan suge og dra og herje med den ene uten at det gjør noe særlig vondt, men den andre gjør det vondt i med en gang hun skal suge, går som regel over etter 15-20 sek. Riktignok ikke like smertefult som i begynnelsen nå som alle sårene er leget (som jeg kan se iallefall - begynte å bli ok etter 2 mnd), men det gjør fortsatt vondt inni på en måte. Har bare vent meg til det nå antar jeg, at den ene er mer touchy..

Men om du mener at den har vært sånn i årene siden 2000 også når du ikke har ammet...tja da vet ikke jeg, spør helsesøster, de har nok bedre oversikt over hva som er vanlig og uvanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191430-vond-brystvorte/#findComment-1328717
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...