Gjest someone out there,, Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 noen som vet råd? var ute å syklet i går, syklet ett godt stykke også, og kjente underveis at det gnagte noe alldeles fælt mellom beina..idag er jeg skikkelig sår der bak, nesten som jeg må skrike hvis jeg trykker litt på området mellom...mellom de to hullene..=) må jeg bare sitte her å vente til det går over, eller kan jeg smøre på noe, gjøre noefor at det skal bli bedre?? jeg som skulle begynne å sykle nå, også kommer dette og ødelegger...kan nok ikke sykle på noen dager ihvertfall.. tar ikke samme sykkelen neste gang!=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg vet ikke om du kan gjøre noe annet enn å hvile når du først er der, men en anbefaling før neste sykletur: Sykkelbukse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loth_73 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Uansett hvilken sykkel du tar neste gang så vil du oppleve dette med mindre du gradvis venner baken til setet. Kjøp deg et gele-sete og bruk det til å begynne med. Hvis du ikke har syklet noe særlig tidligere i år, bør du hvertfall bruke et par uker på å venne baken til sykkelen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.