Gå til innhold

aauuu


Gjest someone out there,,

Anbefalte innlegg

Gjest someone out there,,

noen som vet råd? var ute å syklet i går, syklet ett godt stykke også, og kjente underveis at det gnagte noe alldeles fælt mellom beina..idag er jeg skikkelig sår der bak, nesten som jeg må skrike hvis jeg trykker litt på området mellom...mellom de to hullene..=) må jeg bare sitte her å vente til det går over, eller kan jeg smøre på noe, gjøre noefor at det skal bli bedre??

jeg som skulle begynne å sykle nå, også kommer dette og ødelegger...kan nok ikke sykle på noen dager ihvertfall.. tar ikke samme sykkelen neste gang!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Jeg vet ikke om du kan gjøre noe annet enn å hvile når du først er der, men en anbefaling før neste sykletur:

Sykkelbukse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Loth_73

Uansett hvilken sykkel du tar neste gang så vil du oppleve dette med mindre du gradvis venner baken til setet.

Kjøp deg et gele-sete og bruk det til å begynne med.

Hvis du ikke har syklet noe særlig tidligere i år, bør du hvertfall bruke et par uker på å venne baken til sykkelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...