tai chi Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er i tvil om hvor mye mat babyen skal få. I fosterfamilien fikk hun veldig mye og ofte morsmelkerstatning. Men det er da ikke bra å overfore barna?! Vi bruker Collett og har gitt drøyt 600. På pakken står det 800 ml døgnet for en 4 måneder gammel, men et annet sted har jeg lest 150 ml per kilo barn per døgn. Og siden hun veier 8 kg, blir det 1200 ml... 0 Siter
Goldy79 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Eg gav gutten min mat så han blei mett. Hadde aldri noko problem med det der :-)) 0 Siter
Gjest la barnet spise så mye det vil Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det er egentlig ikke noe fasitsvar på dette med mat til små barn. Noen barn er sultne bestandig, mens andre er mer kresne og har vanskelig med å få i seg noe som helst. Du har sikkert sett mange små søte barn som er lubne både her og der på kropp og ansikt! Det er helt normalt. Når barna begynner å gå og bevege seg hurtigere så blir de fleste tynnere med en gang. Og vi snakker om at barna mister "hvalpefettet" sitt. Synes ikke du skal la vær å gi ditt barn mat hvis barnet er sulten fortsatt. Alt vil regulere seg til normalen etter som tiden går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.