Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Saa ble det et reisebrev allikevel da! Jeg kommer ikke inn paa hjertevekst pga. brukernavnet mitt inneholder ae. Men jeg haaper det dere fortsatt foelger med paa DOL?!

Vi er som sagt i Seoul og har moett vaar lille prins for lenge siden, men han fikk en liten ifeksjon og vi maatte utsette reisen hjem fra fredag til onsdag. Saa naa har vi flyttet fra Hamilton til Old Guesthouse. Her er vi helt alene, men vi tre klarer oss godt som det er. Men vi maa vel innroemme at det hadde vaert fryktlig godt aa faatt med lillegutt og reist hjem fort som fy... ;o) det er noe med hva man er innstilt paa.

Det er kjempevarmt her og fuktig, men selvfoelgelig er det topp aa vaere her igjen etter nesten noeyaktig tre aar. Vaar datter fikk moete sin fostermor og det var utrolig sterkt. Hun kastet seg i armene hennes og ga henne en god klem - da rant taarene mine maa jeg innroemme. Veldig koselig var det for oss alle.

Vaar soenn er nydelig og snill, god og grei - bortsett fra at han var litt syk foer denne uka. Han er utskrevet fra sykehuset i dag, og vi faar treffe han igjen paa mandag. Tirsdag er det legesjekk paa Holt og onsdag...HJEM!

Ha det saa bra alle sammen og lykke til videre uansett hvor dere er i prosessen. Det er utrolig fantastisk da det til slutt ender i et lite, herlig nurk!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191677-hilsen-fra-korea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du fikk til et reisebrev likevel :o)

Håper lillegutt blir frisk og rask fort.

Det er jo godt å høre at de ikke sender barna på en laaang reise når de er syke.

Håper dere får fine dager de som er igjen, og kan komme med tips til oss andre som reiser med storesøsken, når dere har kommet hjem ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191677-hilsen-fra-korea/#findComment-1328625
Del på andre sider

Kjekt og se at du fikk tid til å knote ned noen ord likevel. Lykke til på hjemreisen :-)

Det var kjempeleit å høre! Håper alt går bra med lillegutt nå... Gleder meg veldig til å treffe han!

Dere får prøve å nyte tiden dere må være der lenger...

God tur hjem til onsdag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191677-hilsen-fra-korea/#findComment-1328833
Del på andre sider

Det var kjempeleit å høre! Håper alt går bra med lillegutt nå... Gleder meg veldig til å treffe han!

Dere får prøve å nyte tiden dere må være der lenger...

God tur hjem til onsdag!

Hei igjen Tessa!

Joda, vi nyter Seoul og pengene flyr...hi hi! I dag har vi vaert paa Lotte Word, og vi har akkurat kommet hjem igjen til guest housen. Tjo og hei og det det var livat. Kjempemorsomt for voksne og barn. F.... lyser som et juletre akkurat naa ;o)...og jeg har djevelhorn paa hodet!

I morgen skal vi hente bill. paa Korean Air ved City Hall, tirsdag er det legesjekk, og saa er det Home sweet home paa onsdag!

Siste rapport paa lillegutt er bra, saa alt er i orden foreloepig, men jeg kjenner det inni meg at jeg er litt paa tuppa ! Redd for at det skal bli utsatt enda enda en gang, men en ting er helt sikkert: VI REISER IKKE HERFRA UTEN HAN!!! Da faar vi heller bli her en stund... ;o)

Klem

PS! Han har smilehull...herlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191677-hilsen-fra-korea/#findComment-1329094
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...