Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først vil jeg gratulere dere masse med tildelingen av jenta. Utrolig hærlig alder. Håper at det går greit.

Jeg kan egentlig ikke hjelpe deg med det du spør om, men har noen tanker om dette likevel.

Vi brukte Egersund sist vi reiste og var virkelig fornøyde med servicen der. Vi fikk litt problemer med et reisebyrå i Colombia som bare fikk til å endre returen vår fra Bogota til London - De kunne ikke få til å endre returen fra London til Oslo. Vi sendte da en mail til Egersund som responderte umiddelbart og ordnet opp for oss. Supergod hjelp - og ikke minst trygghet ved neste tur for oss.

Kan sikkert være andre som også gjør en god jobb. Vi har reist ganske mye og opplevd mange rare feil som reisebyråer har gjort med reiseruter/ visa etc. så jeg vil heller betale for den tryggheten det er å bruke noen som er eksperter på adopsjonsreiser.

Uansett hva dere gjør vil jeg ønske dere en fantastisk hentereise til Peru!

Selv om du spør etter andre reisebyråer, må jeg bare få anbefale Egersund på det varmeste! De var utrolig positive og hjelpsomme! Ingen problemer med å flytte på billetter. Er de dyrere enn andre siden du ikke vil bruke dem?

Hei ja.

Neida, jeg var godt fornøyd med dem på 1. hentereisen, men prøver å sjekke ut andre muligheter. Men flybillettene er vel det samme okke som. Så det blir nok Egersund. Takk for svar.

Mange hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...