Gå til innhold

saken sendt til colombia- endelig..

Anbefalte innlegg

Emma&Martin

Jeg og kona fikk beskjed på fredag at saken vår er ferdig legalisert i Norge, og oversendt Colombia. Dette er et nytt kapittel for oss i denne prosessen. De brukte utrolig kort tid i AF fra vi leverte alle papirene til vi fikk brev om at saken er legalisert og oversendt Colombia.Håper det skjer noe om 12-15 mnd. Har noen vært nede i Colombia i det siste, og kan fortelle litt om hvilket hotel/pensjonat som er aktuelt i bogota? Hva dette koster, og ev. noen bra tips til oss som ikke har vært nedover tidligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191790-saken-sendt-til-colombia-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emma&Martin

Hei

Papirene våre ble sendt til Colombia den 19.07.05.

Det er vår andre adopsjonsprosses.

Fra

D høres koselig ut. Jeg skjønner at vi ikke bruker fullt navn her på nettet, men vi kommer fra østlandet, rundt mjøsa. hvor kommer dere fra da?

Annonse

Gratulerer med et steg videre, og lykke til videre i prosessen.

Vi ligger bare et lite hak forrand dere i køa. Fikk godkjenning i posten 20 juli.

Heisan og gratulerer med ferdig dokument jakt, ja tenk nå er deres jobb ferdig.....Deilig tanke :)

Våre papirer ble sent colombia 16 juni, så den gode følelsen kjenner jeg til, lykke til videre.

Gratulerer med et godt hopp framover i prosessen. Vi er omtrent samtidig med dere - papirene ble sendt 8. juni, så vi håper på DVA-melding i løpet av august/september (tror jeg.... er litt usikker på hva som er realistisk).

Anbefaler dere å ta kontakt med Colombiamamma og sette dere på Colombialista! Har lite info å komme til dere om Bogota ettersom vi ikke har vært avgårde sjøl, men Halifax er et hotell som blir brukt av veldig mange. De har også sin egen nettside. Colombialista har linker til Halifax og andre nyttig ift reisa, så ta kontakt der!

Lykke til videre!

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...