scooby_doo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Dette blir kanskje et langt innlegg...så jeg får legge en forkortet problemstilling ut til å begynne med: 1.0 - hvordan finne ut hva hun føler når hun ikke sier eller gjør noenting? 1.1 - hvordan ta et forhold til et mer fysisk nivå når man føler at ting har stagnert ? 1.2 - hvordan fortelle henne hva man føler for henne når man har verdens mest naturlige sperre for å si hva man egentlig føler(er mann) ,men vet at det er nødvendig å komplementere henne for å noensinne få henne inn i et forhold. 1.3 - hvor mange dater før man bør begynne å prøve å kline med henne, uten å virke tafatt ? 1.4 hvordan starte en klining med en jente som absolutt ikke gir noen signaler,og som knapt engang ser deg i øynene når du snakker med henne? Story: har hatt følelser for henne i 6 måneder ,og ble overlykkelig da hun faktisk ville gå ut med meg.Har hatt 3 dater no (ganske lange også) , vi snakker veldig bra sammen og kan sitte i 4-5 timer å snakke uten problemer ,så det er jo bra.Vi snakker dog ikke om hvordan vi egentlig føler ,og det er umulig for meg å vite hvordan hun egentlig føler for meg..men jeg kan vel konkludere at hun ikke hater meg siden hun fortsetter å gå ut med meg...,men på den andre siden hører jeg aldri noe fra henne...det er jeg som finner på alt,og inviterer på alt... Jeg føler nå at vi burde begynne å bli litt mer fysisk...kysset henne for første gang på munnen ved slutten av forrige date...og det var ikke akkurat gnister på gang...det var faktisk ganske døvt,for det var bare et 0.5 sekunder nuss,tror ikke jeg traf munnen en gang. Jeg har lyst å komplimentere henne...for hun er veldig fin...men jeg klarer det liksom ikke....føles unaturlig.. men jeg burde vel si litt om hvordan jeg føler for å komme noe sted med henne....men er det vanlig at jenter skal være så passive at gutten må gjøre alt...det er ikke så morsomt for meg... Forrige date tok hun meg med til en benk langt ute i en park hvor vi hadde utsikt over solnedgangen...vi satt og snakket lenge...jeg fikk hånden rundt henne ,men det virket ikke som hun brydde seg noe særlig...hun gav ingenting tilbake... Dette var jo selvsagt intet annet enn den perfekte annledning til å kysse henne...men jeg gjorde ikke det,fordi jeg blir så usikker på henne,og er så usikker på meg selv også.... Jeg så på henne konstant ,mens hun så stort sett bare i bakken...hadde hun bare holdt øyenkontakten noen få sekunder hadde det vært nok av signal til at jeg kunne "angrepet" med et kyss...men jeg får ingen signal.Kanskje hun er sjenert..eller kanskje hun bare leker med meg...lurer av og til på om hun bare går ut med meg i mangel av noe bedre for tiden..vet ikke om hun liker meg engang.. Jeg føler at forholdet holder på å dø allerede før det er begynt,og det ønsker jeg virkelig ikke siden jeg synes hun er verdens mest fantastiske jente(men helt umulig å forstå). Vi har en bra dialog og kan ha det morsomt sammen...men jeg føler vi burde være mer fysiske no..og at det er min jobb..men hvordan gjøre den liksom...? Jeg kan svært få "triks" ,da jeg har ganske begrenset erfaring med dating fra før....så dette brevet er egentlig et desperat rop om hjelp fra noen som har mer erfaring der ute og er villige til å dele...dessuten er det vel sikkert noen jenter der ute som kan lese dette ,og "jenter vet jenter best" selvsagt.... Jeg er ikke noen sjekker ,desverre ,så om jeg ikke får dette til å fungere kan det gå noen år til neste sjangs liksom.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191803-dating/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batteri Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hei du.. du sier at dere snakker godt sammen, hva snakker dere om da?er hun åpen og lett og snakke med? kan tenkest at hun er sjenert og minst like usikker som deg, men det er jo veldig dumt hvis begge egentlig vil og ingen tør å ta det første skrittet.. det er jo vanligvis lett å merke om de du snakker med liker deg,spesielt når dere sitter så lenge og snakker, men du sier at hun ikke har øyenkontakt med deg en gang?dette kan jo skyldest beskjedenhet, men hun bør jo selv forstå at hvis hun virkelig liker deg, så må hun vise det, ihvertfall hvis du viser at du liker henne så godt som du gjør. smiler hun masse, ler hun med/ av deg, stemmer kjemien mellom dere? hvis du føler du gir og gir, og ikke får noen ting tilbake, bør du prøve å spørre henne rett ut....trenger ike være face to face, i sms kanskje? du kan jo si at du liker henne veldig godt, og lurer på om hun gjør det samme? fortel hvordan det går videre da.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191803-dating/#findComment-1329866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wonderinggirl Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg tror jeg vet hva som foregår inni denne jenta sitt hode og hjerte, i og med at jeg har en anelse om at jeg og denne jenta kanskje er ganske lik når det kommer til kjærleiken...For jeg er nemlig sånn, at når jeg er forelsket, har jeg _virkelig_ problemer med å vise det! Og det er så irriterende! For man VIL så gjerne, men man får det ikke til. Jeg er til vanlig en utadvent person, som alltid har øyekontakt med folk, og bruker mye kroppskontakt i mine relasjoner. MEN når det kommer til han jeg er forelsket i, forsvinner alt dette. Jeg klarer knapt å se han inn i øynene. Hvis vi sitter ved siden av hverandre i en sofa feks, og han sniker seg innpå meg, legger jeg armene i kryss. (noe som kan kanskje gi feile signaler). Jeg tenker sjelden over det der og da, men når jeg kommer hjem og tenker på dagens begivenheter sammen med han, merker jeg det...Noen blir rett og slett avvissende og sjenerte. (selv om jeg selvsagt prøver å jobbe med saken...) Uansett, hvis dette var meg og du var han jeg er forelska i, synes jeg at du skal ta initativet til et kyss. Kanskje du først bare kan gi henne en klem, men at du så "sklir" mot munnen hennes, og kysser henne. Og etterpå har du en god grunn for å snakke om det. "Jeg liker deg godt, blabla... hva føler du osvosv.." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191803-dating/#findComment-1331774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
scooby_doo Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 hei du.. du sier at dere snakker godt sammen, hva snakker dere om da?er hun åpen og lett og snakke med? kan tenkest at hun er sjenert og minst like usikker som deg, men det er jo veldig dumt hvis begge egentlig vil og ingen tør å ta det første skrittet.. det er jo vanligvis lett å merke om de du snakker med liker deg,spesielt når dere sitter så lenge og snakker, men du sier at hun ikke har øyenkontakt med deg en gang?dette kan jo skyldest beskjedenhet, men hun bør jo selv forstå at hvis hun virkelig liker deg, så må hun vise det, ihvertfall hvis du viser at du liker henne så godt som du gjør. smiler hun masse, ler hun med/ av deg, stemmer kjemien mellom dere? hvis du føler du gir og gir, og ikke får noen ting tilbake, bør du prøve å spørre henne rett ut....trenger ike være face to face, i sms kanskje? du kan jo si at du liker henne veldig godt, og lurer på om hun gjør det samme? fortel hvordan det går videre da.. Jeg begynner igrunnen å bli lei av usikkerheten.. Kan umulig tro at hun har følelser for meg ,slik som hun er... idag ville hun ikke gå på date med meg fordi hun skulle lese til noen eksamener som er om flere måneder...jeg hører aldri noe fra hun hvis jeg ikke tar kontakt selv...det hade jo vært fint om hun initierte en date,men det skjer jo bare ikke. Gud jeg skulle ønske jeg datet en som likte meg....ikke bare en som dater meg helt på måfå... Vi kysser...men det er bare sånne kjappe farvelkyss...jeg er alltid litt for kjapp ,og angrer alltid på det etterpå.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191803-dating/#findComment-1332714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caines Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg begynner igrunnen å bli lei av usikkerheten.. Kan umulig tro at hun har følelser for meg ,slik som hun er... idag ville hun ikke gå på date med meg fordi hun skulle lese til noen eksamener som er om flere måneder...jeg hører aldri noe fra hun hvis jeg ikke tar kontakt selv...det hade jo vært fint om hun initierte en date,men det skjer jo bare ikke. Gud jeg skulle ønske jeg datet en som likte meg....ikke bare en som dater meg helt på måfå... Vi kysser...men det er bare sånne kjappe farvelkyss...jeg er alltid litt for kjapp ,og angrer alltid på det etterpå.. Det er ikke lett det du holder på med, men sundt er det! Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan ei jente tenker og fungerer men stort sett vil hun sette pris på at du tar initiativ om hun er interessert. Dettte er bilogisk guttens ansvar, og derfor naturlig at jenter venter på initiativ, mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191803-dating/#findComment-1344346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Butterfly Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Høres ut som om jenta di er snill, søt og ganske sjenert. Gi henne tiden hun trenger. Gi henne tro på seg selv med å si fine ting til henne av og til. Blir hun tryggere på at du liker henne, så tror jeg at hun vil vise deg at hun liker deg tilbake når hun er klar for det. Hun er vel verdt ventingen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/191803-dating/#findComment-1656827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.