kordama Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg legger inn litt reklame for dette treffet her i tilfelle det er noen i målgruppen som ikke har fått det med seg. 5. - 7. august blir det SA-treff på Sandnes i Rogaland. Her håper vi også å kunne stifte en Sør-Afrika forening. Treffet er for alle som har adoptert eller skal adoptere fra SA. Det blir litt faglige innslag, og masse tid til å prate og utveksle erfaringer. På VB's side kan dere finne mailadresser for mer informasjon og påmelding. Pga ferieavvikling anbefales det å sende mail til begge adresser... Velkommen!!!!!! 0 Siter
LillapåFub Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 hei og hå! ja, selv venter vi på tildeling for tiden, jeg vet jo at det skal være et SA -treff. Vi kommer ikke denne gangen, men håper å kunne komme senere ( håper jo det blir en neste gang..) da har vi forhåpentligvis noen å " vise frem " også... Uansett vil jeg bare ønske dere et flott treff, og hurra for supert initiativ både til treff og SA -forening. Klem Lilla 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg er ikke selv søker på Sør-Afrika. Men jeg vil ønske dere lykke til med både treffet og eventuell nystiftet Sør-Afrika forening. Selv var jeg med å stiftet Korea Klubben i desember 2003, og pr i dag har vi 64 familier som er medlem. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.