Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg legger inn litt reklame for dette treffet her i tilfelle det er noen i målgruppen som ikke har fått det med seg. 5. - 7. august blir det SA-treff på Sandnes i Rogaland. Her håper vi også å kunne stifte en Sør-Afrika forening. Treffet er for alle som har adoptert eller skal adoptere fra SA. Det blir litt faglige innslag, og masse tid til å prate og utveksle erfaringer. På VB's side kan dere finne mailadresser for mer informasjon og påmelding. Pga ferieavvikling anbefales det å sende mail til begge adresser...

Velkommen!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191834-s%C3%B8r-afrika-treff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

LillapåFub

hei og hå!

ja, selv venter vi på tildeling for tiden, jeg vet jo at det skal være et SA -treff.

Vi kommer ikke denne gangen, men håper å kunne komme senere

( håper jo det blir en neste gang..)

da har vi forhåpentligvis noen å

" vise frem " også...

Uansett vil jeg bare ønske dere et flott treff, og hurra for supert initiativ både til treff og

SA -forening.

Klem Lilla

thuva1365380402

Jeg er ikke selv søker på Sør-Afrika. Men jeg vil ønske dere lykke til med både treffet og eventuell nystiftet Sør-Afrika forening.

Selv var jeg med å stiftet Korea Klubben i desember 2003, og pr i dag har vi 64 familier som er medlem.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...