Kama Midt N Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Noen som vet hvilket firma AF bruker når pakkene sendes fra Bejing til Norge? 0 Siter
Tårnfrida med LID 30.12. Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hei! Dette kommer nok høyst sannsynlig via Posten, enten som pakke eller brev. Jeg har akkurat snakket med AF, men de har pt ikke mottatt noe fra Kina, dessverre....! 0 Siter
kinaputten Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hei! Dette kommer nok høyst sannsynlig via Posten, enten som pakke eller brev. Jeg har akkurat snakket med AF, men de har pt ikke mottatt noe fra Kina, dessverre....! Det kan ikke väre DHL, slik som når de sender dossier til Kina? 0 Siter
Osiris Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg husker ikke hva Strawberrynet bruker, men har du bestilt noe derfra så kan det kanskje være det? 0 Siter
Gemini Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Jeg husker ikke hva Strawberrynet bruker, men har du bestilt noe derfra så kan det kanskje være det? Feil tema/forum... hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.