Gjest Nosferatü Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Skåret Birkebeiner er en brødtype jeg forundrer meg over. Hva er det i det som gjør at det ikke blir hardt? Vanlig birkebeiner blir hard flere dager før. Det må være bakt med noe spesielt? Jeg trodde det var fett, men 3,5% r ikke mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Kanskje det er tilsatt konserveringsmidler? Det oppdaget jeg at sto bak på mitt favorittbrød. Og jeg som så naivt trodde det var naturlige ingredienser som gjorde at det hadde bra holdbarhet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kanskje det er tilsatt konserveringsmidler? Det oppdaget jeg at sto bak på mitt favorittbrød. Og jeg som så naivt trodde det var naturlige ingredienser som gjorde at det hadde bra holdbarhet... Som regel har mat uten tilsetningsstoffer ikke særlig god holdbarhet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kanskje det er tilsatt konserveringsmidler? Det oppdaget jeg at sto bak på mitt favorittbrød. Og jeg som så naivt trodde det var naturlige ingredienser som gjorde at det hadde bra holdbarhet... Hadde et brød som skulle være "ekstra holdbart" - med en del e-stoffer. hehe. Glemte det på benken i 3 uker, og det så fremdeles like bra ut. Klarer bare ikke kjøpe sånt brød flere ganger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.