Gå til innhold

kjærlighet til adoptert barn

Anbefalte innlegg

Jeg har et barn på fire år og ønsker nå å adoptere et barn fra Kina. Hvordan er det mht utvikling av kjærlighet til det adopterte barnet? Jeg føler at jeg vil klare å elske dette nye barnet like mye som det første, men jeg stiller mange spørsmål for å være helt sikker på meg selv. Er det noen som vil dele sine tanker og erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192193-kj%C3%A6rlighet-til-adoptert-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akurat samme følelser for mine adopterte barn som de biologiske. Det er noe med at når du blir mamma så kommer tilknytningen til barnet akurat på lik inje. Hvem kan foreksempel stå imot en liten barnelanke som klemmer dine hender å sier "Mamman min!" Vi er vel laget sånn at vi forsvarer våre barn med nebb og klør, og sammen med dem blør.Utrolig men sant, selv om vi kan undre noen ganger om vi virkelig kan bli like glade i de nye barna som vi er i dem som allerede er der...Å ja . vi blir akurat like henrykt å forelsket i dem alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...