Gå til innhold

Hurra, godkjent av Colombianske myndigheter :)

Anbefalte innlegg

I dag kom vi hjem fra flotte Mallorca og fant et brev i posten fra Adopsjonsforum.

Det inneholdt en fantastisk gladmelding:

Vi fikk godkjenning fra sentralmyndighetene i Colombia :)11.juli.05.Etter bare 10 uker.

Alder 0-1 år.

Søknad ble reg.hos Dva. 26.April.

:) Dette er en lykkedag...

Fortsetter under...

Forstår gått at det er en lykkedag ja:)

GRATULERER MED GODKJENNINGEN I COLOMBIA COLOMBIS.

Dette kan jo tyde på at ventetiden på godkjenningen i alle fall går ned, og det passer helt utmerket synes jeg.

Vi sendte nemlig papirene til colombia 16 juni, så da håper jeg at vi kanskje kan høre noe derfra i august.....

Nå ble jeg litt utålmodig jeg.....;)

Men august er jo like om hjørne nå....

HÅPER JEG HAR RETT I ØNSKETENKINGEN MIN;)))))

Forstår gått at det er en lykkedag ja:)

GRATULERER MED GODKJENNINGEN I COLOMBIA COLOMBIS.

Dette kan jo tyde på at ventetiden på godkjenningen i alle fall går ned, og det passer helt utmerket synes jeg.

Vi sendte nemlig papirene til colombia 16 juni, så da håper jeg at vi kanskje kan høre noe derfra i august.....

Nå ble jeg litt utålmodig jeg.....;)

Men august er jo like om hjørne nå....

HÅPER JEG HAR RETT I ØNSKETENKINGEN MIN;)))))

Hei.

Håper godkjenningen deres kommer snart..

Vi sendte søknaden vår til Colombia 6.april.

Dva mottok den 26.april.

og vi var godkjent 11.juli.05.

Den totale tiden fra søknad ble sendt fra Norge til godkjenningen kom : litt over 3 mnd.

Behandlingstiden fra Søknad er registrert hos Dva. Er på 3-4 mnd. Vi var heldig og fikk etter 10 uker.

.

Når var søknaden deres reg. hos Dva...

Lykke til med ventingen. Det blir i hvertfall en fantastisk dag når godjenningen kommer.

Annonse

Hei.

Håper godkjenningen deres kommer snart..

Vi sendte søknaden vår til Colombia 6.april.

Dva mottok den 26.april.

og vi var godkjent 11.juli.05.

Den totale tiden fra søknad ble sendt fra Norge til godkjenningen kom : litt over 3 mnd.

Behandlingstiden fra Søknad er registrert hos Dva. Er på 3-4 mnd. Vi var heldig og fikk etter 10 uker.

.

Når var søknaden deres reg. hos Dva...

Lykke til med ventingen. Det blir i hvertfall en fantastisk dag når godjenningen kommer.

Ups!!!!! vi har ingen dva enda, når får man vite det da?????

papirene ble sendt colombia 16 juni, så da må vi vel kanskje regne med å vente de tre måndene like vel da....eller hva tror du...ER SÅÅÅÅÅÅ UTÅLMODIG NÅ FOR TIDEN, HAR SÅ LYST Å FÅ DEN LILLE HJEM NÅÅÅÅÅ.....sukk

Skjemmes litt også, vi har tross alt ikke ventet i 1 år enda siden vi startet prosessen, det er jo noen hær inne som venter flere år(tror jeg hadde blitt gal da)

Annonse

Ups!!!!! vi har ingen dva enda, når får man vite det da?????

papirene ble sendt colombia 16 juni, så da må vi vel kanskje regne med å vente de tre måndene like vel da....eller hva tror du...ER SÅÅÅÅÅÅ UTÅLMODIG NÅ FOR TIDEN, HAR SÅ LYST Å FÅ DEN LILLE HJEM NÅÅÅÅÅ.....sukk

Skjemmes litt også, vi har tross alt ikke ventet i 1 år enda siden vi startet prosessen, det er jo noen hær inne som venter flere år(tror jeg hadde blitt gal da)

Hei!

Jeg vet akkurat hvordan du har det.Vi har brukt 18.mnd til nå i prosessen.

Synes ventetiden er veldig lang. Til tider er det en tålmodighets prøvelse. Men tenk hva vi har i vente.Det blir helt fantastisk å endelig få barn:)

Vi fikk brev fra

adopsjonsforeningen vår 21.juni.05. om at papiene våre var registrert hos Dva. 26.april.05.

Ta en tlf. til foreningen din og hør om det er kommet en reg. dato.

Ønsker deg lykke til videre:)

Håper jeg hører fra deg igjen.

ps. hvilken aldersgruppe er dere godkjent for ?

.

Kos deg i ventetiden med å lage barnerom og kjøpe utstyr. Det synes jeg hjelper.

Klem fra Colombis 75

Hei!

Jeg vet akkurat hvordan du har det.Vi har brukt 18.mnd til nå i prosessen.

Synes ventetiden er veldig lang. Til tider er det en tålmodighets prøvelse. Men tenk hva vi har i vente.Det blir helt fantastisk å endelig få barn:)

Vi fikk brev fra

adopsjonsforeningen vår 21.juni.05. om at papiene våre var registrert hos Dva. 26.april.05.

Ta en tlf. til foreningen din og hør om det er kommet en reg. dato.

Ønsker deg lykke til videre:)

Håper jeg hører fra deg igjen.

ps. hvilken aldersgruppe er dere godkjent for ?

.

Kos deg i ventetiden med å lage barnerom og kjøpe utstyr. Det synes jeg hjelper.

Klem fra Colombis 75

Heisan Colombis!

Tror nokk jeg må ringe dem ja:)

Vi er godkjent for 0-2 år i Norge, så det blir spennende å se om det blir det samme i colombia, eller 0-1(håååååper det)

Men skulle det være at barnet er eldre enn det vi håper på, så spiller det jo ingen rolle i det lange løp, vet det blir det skjønneste barnet i verden;))))

Skal gi et hint når vi har fått dva.

Ha en fin fin helg:)))

Gratulerer. Har dere valgt alderen selv, ønsket dere? Jeg kan tenke meg en baby.

Vi ønsket laveste aldersramme som er 0-2 år i Norge. Fikk godkjent denne alderen hos Bufa.

Søker du adopsjon i Colombia må du være mellom 25-38 år.for 0-2 år.

I godkjenningen vår som vi akkurat fikk fra Colombia fikk vi 0-1 år.:) Vi er begge 30 år. og jo yngre en er , lavere alder på barnet.

Men en må alikevel regne med at en kan få et barn innenfor begge lands godkjenninger.

Lykke til videre :)

Klem fra Colombis

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...