Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette innlegget skulle være et svar til "3 barn " innlegget lenger ned. Sorry!

Jeg kan være enig i at man angrer på de man ikke får.

Selv har jeg blitt gravid under adopsjonen, mens vi venter på godkjenning når den kommer må vi trekke oss.

Ettersom vi er 41 og 43 vil vi kunn få dette ene barnet.

Det tok 4 uker og komme over sorgen og glede seg over graviditeteten, så hos oss vil vi ALLTID tenke på barnet vi kunne FÅTT som vi nå må trekke oss fra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192227-min-mening/#findComment-1333121
Del på andre sider

Hei, saa fint at dere adopterer for tredjemann. Men, hvorfor har dere valgt aa adoptere naar dere selv har kunnet faa barn?

(jeg gjoer det samme men faar ofte spoersmaalet fra folk rundt meg)

Hei!

Vi ønsker oss flere barn. Vi kan ikke få flere egne. Må jo innrømme at vi prøvde det først,En lang prosess med mye trist, men det ble ikke noe resultat.

Nå blir det et resultat forhåpentligvis.

Jeg syns det å adoptere er en fullverdig måte å få barn på.

Men kan heller ikke nekte for at jeg er glad jeg får oppleve begge deler.

Sånn i ettertid syns jeg det er litt dumt, alt jeg satte kroppen min ut for, før vi gikk for adopsjon med dette 3 barnet.

Det er vel fordi de to første kom uten problemer.

Hva med deg nemo72?

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192227-min-mening/#findComment-1333445
Del på andre sider

Annonse

Hei, saa fint at dere adopterer for tredjemann. Men, hvorfor har dere valgt aa adoptere naar dere selv har kunnet faa barn?

(jeg gjoer det samme men faar ofte spoersmaalet fra folk rundt meg)

Det sammme spørsmålet får vi også. Hadde et kjempefint svangerskap å enkel fødsel med den første, men en litt tøff tid etter fødselen (med mors kropp å følelser...)! Vi har på en måte valgt "enkleste" løsning på barn nr to! Men en jevngod en!!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192227-min-mening/#findComment-1333839
Del på andre sider

Gjest nemo72

Hei!

Vi ønsker oss flere barn. Vi kan ikke få flere egne. Må jo innrømme at vi prøvde det først,En lang prosess med mye trist, men det ble ikke noe resultat.

Nå blir det et resultat forhåpentligvis.

Jeg syns det å adoptere er en fullverdig måte å få barn på.

Men kan heller ikke nekte for at jeg er glad jeg får oppleve begge deler.

Sånn i ettertid syns jeg det er litt dumt, alt jeg satte kroppen min ut for, før vi gikk for adopsjon med dette 3 barnet.

Det er vel fordi de to første kom uten problemer.

Hva med deg nemo72?

vennlig hilsen

"Bjonde"

Jeg har fått et barn alene (faren ville ikke stille opp for barnet), men det var greit. Vi har et fint liv sammen datteren min og jeg. Allerede når hun var et år gammelt, var jeg klar til nr to. Mannen i mitt liv har enda ikke vist seg...og hvem vet, kanskje han er ferdig med barn når vi finner hverandre? Jeg brenner for å bli tre...som i min situasjon er meg og to barn. Jeg har ikke lyst å gå veien til spermdonasjon og forklare for min datter hvorfor dette andre barnet heller ikke har en far. Jeg føler adopsjon er det rette for meg (har faktisk villet adoptere helt siden jeg var tenåring). Jeg vil gi et foreldreløst barn en familie, en mor og en søster som vil elske h*n slik som h*n er. Jeg føler nok slik som deg også at jeg er heldig som får prøve begge deler. Jeg gleder meg veldig, selv om prosessen er fryktelig lang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192227-min-mening/#findComment-1333853
Del på andre sider

Jeg kan være enig i at man angrer på de man ikke får.

Selv har jeg blitt gravid under adopsjonen, mens vi venter på godkjenning når den kommer må vi trekke oss.

Ettersom vi er 41 og 43 vil vi kunn få dette ene barnet.

Det tok 4 uker og komme over sorgen og glede seg over graviditeteten, så hos oss vil vi ALLTID tenke på barnet vi kunne FÅTT som vi nå må trekke oss fra.

Hei!!

Det er jammen mye rart en skal oppleve. Blir det for sent å adoptere 2 mann?

Dere føler kanskje på alderen deres?

Har vært redd selv noen ganger at jeg skulle bli på vei...men det er jo liten sjans sa legen, men alikevel. har jo fått to barn før problemet kom for en dag!! Nå er vi klare for kina barnet vårt:-))

Skjønner godt at det var en liten sorg over adoptivbarnet!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192227-min-mening/#findComment-1334989
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...