Gå til innhold

Kjøp via finn.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har både solgt og kjøpt via finn, og har stort sett gode erfaringer untatt de som sier seg interessert og aldri hører fra seg igjen og så sitter man der og venter. Jeg har satt penger på konto og fått varen i psoten like etterpå, eller hentet og gjort opp kontant. Kjøpte fo fine sykler med gir til barna i juni, som nå er i bruk utenfor på lekeplassen. Har og kjøpt goretexstøvler som kom i posten. Om du får sett på vognen er jo det best. Vi sa neitakk til sykler som vi synes var for godt brukt eller for høye, barna måtte prøve dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192270-kj%C3%B8p-via-finnno/#findComment-1333309
Del på andre sider

Lykkelig mor

Ja, jeg har både solgt og kjøpt via finn, og har stort sett gode erfaringer untatt de som sier seg interessert og aldri hører fra seg igjen og så sitter man der og venter. Jeg har satt penger på konto og fått varen i psoten like etterpå, eller hentet og gjort opp kontant. Kjøpte fo fine sykler med gir til barna i juni, som nå er i bruk utenfor på lekeplassen. Har og kjøpt goretexstøvler som kom i posten. Om du får sett på vognen er jo det best. Vi sa neitakk til sykler som vi synes var for godt brukt eller for høye, barna måtte prøve dem.

Oki, satser på at det går bra. Får ikke sett vognen siden den blir solgt på andre siden av landet, men det går nok greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192270-kj%C3%B8p-via-finnno/#findComment-1333314
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...