Kilele Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 (.....mens vi venter på Kina-tildelingene) Jeg lå i sola og leste et blad i dag da min 4-åring kommer og utbryter: ”Mamma, puppene dine blir jo KNUST når du ligger sånn! Jammen godt du ikke har melk i dem. Da hadde det sprutet ut”. Gjett hvem som sprutet ut i latter, da. To minutter etterpå skal hun hviske meg noe viktig i øret. Det pustes og peses inn i øret mens hun gjør seg klar og jeg må fnise for det kiler så fælt. Men endelig kan hun begynne etter å ha sjekket at det virkelig bare er oss to på verandaen: ”Du mamma, at når vi reiser til Sør-Afrika eller Sør-Amerika til neste år (Hva!!! Hvor har hun dette fra?? Vi skal da ikke reise)...kan du få lov til å kjøpe en klokke til meg!” Jo takk, svarer jeg, men vi skal da ikke reise til hverken Sør-Afrika eller Sør-Amerika. ”Jamen, mamma, jeg har ALDRI vært i Afrika, jeg! Der har de fine små barneklokker. Og elefanter.” Og i ettermiddag under en utendørskonsert spør hun: ”Mamma, har din sønn dødd?” Nei, ....hva i all verden,...jeg har da ingen sønn, jeg har to vakre døtre, jeg! stotrer jeg mens jeg lurer på hva dette er . ”Hi, hi, hvem er det da??” kommer det med et digert, lurt glis. Hun avsluttet kvelden med å si at hun var "drit-trøtt" og takket høytidelig da hun fikk lov til å gå å legge seg! Hilsen en med to makeløse jenter fra Kina 0 Siter
siro Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 He..he.. Ser for meg din lille frøken. Var du også i sentrum i kveld? Det var jeg også, med eldstemann. Prates. klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.