Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med Bogota som distrikt. Vi var i Bogota i juli sommeren 003. vi ventet 10 uker fra distrikt til tildeling.. Men dette med tildeling og ventetid kan jo selvsagt variere. Ønsker dere lykke til med siste innspurt...

Gosh. Er det virkelig så lenge siden dere var der. Jeg fulgte med på deres prosess. Vi søkte barnevernet i mai03, men jeg hadde vært i gang i hodet siden januar 03 for det var da vi bestemte oss for å gå for en til!

Dere skulle ikke ha flere var det så?

Gosh. Er det virkelig så lenge siden dere var der. Jeg fulgte med på deres prosess. Vi søkte barnevernet i mai03, men jeg hadde vært i gang i hodet siden januar 03 for det var da vi bestemte oss for å gå for en til!

Dere skulle ikke ha flere var det så?

Ja det er nå 2 pr siden gitt,:-)

Nei, jeg tror nok at det bare blir med han ene, vi har det supert som en familie på 3!

Annonse

Herlig med så mange gladmeldinger!!

Graulerer så mye. Nå er det bare å vente ... og "hoppe i taket" hver gang telefonen ringer..

:o)

Jeg må kanskje ringe AF og gi de mitt nye mobilnummer ja. Det er jo en risiko for at vi får tildeling når vi ikke er hjemme! Egentlig så tror jeg heller de skal få mannens telefonnummer. Jeg var jo den heldige sist gang som fikk den store telefonen!

Annonse

Tusen mill. takk. Regner med at det er travelt hos dere om dagen med ei ny prinsesse i huset.

Hei igjen Cool ;o)

Vi har fine dager med lillemor som er en drøm av en unge. Ikke noe stress i det hele tatt. Bare velstand søsknene i mellom, så vi tror jo ikke det er sant så glatt som dette går ;o))))

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...