isbe Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Junior er slitsom ha å med å gjøre når ting er utenfor rutine - han løper og kaster og slår, og klarer ikke å slå seg til ro. Tror det har med at ting blir utryggt og uvisst for han når han ikke vet hvor grensene går siden vi er på besøk og andre steder enn normalt? Andre som har det sånn? 0 Siter
topres Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hei Isbe! Jeg har en gutt på seks år med AD/HD, og jeg ser at han blir mer urolig og at det er vanskeligere for ham å konsentrere seg når vi er på ferie. Stort sett ikke verre enn at det går greit, men jeg får utallige spørsmål (gjentatt over og over igjen) som f.eks: - hva skal vi gjøre i dag? - når skal vi reise? - hvem skal vi være sammen med? - hva skal vi spise? m.m... Mvh, 0 Siter
annen adhd-mamma Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 ADHD-barn er veldig avhengig av rutiner og forutsigbarhet. kanskje det hjelper å prøve å planlegge dagen sammen med han så han vet hva som skal skje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.