Gå til innhold

DTC uke 19 og 20 og manglende LID

Anbefalte innlegg

Gjest Linn fra Stavanger

Hei, tenkte jeg skulle dele denne infoen med dere som bruker AF, har DTC i uke 19 og 20 og ennå ikke har fått LID.

Ringte Kinateamet i AF i dag og fikk følgende beskjed: AF har 2 ganger etterlyst LID for de søknadene som ble oversendt til CCAA i dette tidsrommet. Begge gangene har de fått til svar at søknadene er mottatt, men LID er ikke oppgitt. AF purrer nå en tredje gang på CCAA for å få LID. De har ikke fått noen forklaring på hvorfor CCAA ikke har gitt LID.

Så da er det bare å trekke pusten dypt og melde seg på verdensmesterskapet i VEEEEEENTING....Noen flere deltakere?

Hilsen en pittelitt frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192587-dtc-uke-19-og-20-og-manglende-lid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linn fra Stavanger

Hei Linn!

Akkurat samme hendte oss! AF måtte sende purring til CCAA og allikevel tok det en tid etterpå för vi fikk beskjed. En tröst er at du ikke får noen senere LID for det...

Lykke til, skal krysse fingrene for dere!

Klem

Håper du har rett.

Men, er det en ting jeg har lært av denne prosessen er det at det er lurt å være litt masete samt å følge med på hva som skjer.

Tipper jeg tar kontakt med AF om 14 dager og maser litt mer....sukk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...