Gå til innhold

Godkjenning her også.......

Anbefalte innlegg

Å så glad jeg er. Jeg tror jeg har en slik følelse, som gravide har når de nettopp har fått vite at de er gravide.

Vi har blitt godkjente...... Telefonen ringte fredag formiddag, og stemmen i den andre enden sa at vi hadde en veldig bra rapport og at vi nå var blitt godkjente.

Dette er i reg. Øst, og da har vi bare ventet i 4 og 1/2 mnd. Det er faktisk under den tiden de sa det ville ta.

Nå skal vi bare bruke tiden godt fram til tildeling. Ut å se på alt vi trenger at barne ting, for nå har vi faktisk en liten grunn til å titte, selv om det er langt fram.

Vi skal også begynne å pusse opp rommet, men farger og sånn kommer ikke enda. Vi vil jo gjerne vite kjønn og alder.

Siden vi har valgt barn fra Sør-Korea, vil vi kanskje få et barn under 1 år, så da får vi med oss litt av baby stadiet.

Men nå er jeg ihvertfall kjempe glad.

klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192615-godkjenning-her-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med godkjenningen! Lykke til med papirinnsamlingen og resten av ventetiden!

Klem

Hei "kinaputten"

jeg ser det er mange som skriver at vi må samle inn papirer på nytt.

Hvilke papirer er det her snakk om?

Vil vi få beskejd fra VB om hva mer de trenger?

Jeg trodde at de hadde fått alt de skulle ha i denne prossessen.

Klem

Hei "kinaputten"

Klem

Du får nok oppskriften i posten fra foreningen din ganske snart, men du finner den også under adopsjonssidenen på www.fub.no

Hei "kinaputten"

Klem

Gratulerer så mye med godkjenninga!! Det er herlig å komme et skritt videre! :)

Når det gjelder papirer så ville jeg slappet helt av hvis jeg var deg. Dersom dere trenger noen flere, så får dere beskjed om det. Men - jeg mener jeg har hørt at det ikke er noe særlig av papirer som skal sendes til Korea!?

Lykke til videre uansett!!

Klem fra

Annonse

Gratulerer så mye med godkjenninga!! Det er herlig å komme et skritt videre! :)

Når det gjelder papirer så ville jeg slappet helt av hvis jeg var deg. Dersom dere trenger noen flere, så får dere beskjed om det. Men - jeg mener jeg har hørt at det ikke er noe særlig av papirer som skal sendes til Korea!?

Lykke til videre uansett!!

Klem fra

Hei,

tusen takk for alle svar. Det er så koselig å høre at noen bryr seg.

Nå føler jeg virkelig at vi er igang. At jeg også skal bli mamma.

Klem

Gratulerer!!! Går å venter på brev fra dem jeg også, men har en litt ekkel mavefølelse på at rapporten vår var litt knapp... Ringte de? Jeg trodde de sendte brev i posten jeg...

klem,

Hei,

Grunnen til at de ringte var at de bare skulle ha et svar på et annet spørsmål.

Klem

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...