escimo Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 Heisann! Hadde vært moro å komme i kontakt med deg siden vi fikk samme distrikt på fredag! Kan ikke finne deg på colombia-listen, er du med der? Nå har jeg lagt ut mail-adressen min der.. Hvis du ikke er med kan du skrive en mail til: [email protected] så får du den tilsendt... Hilsen fra 0 Siter
Colombiamamma Skrevet 1. august 2005 Skrevet 1. august 2005 [email protected] er riktig adresse. 0 Siter
janniche1365380513 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Da er maile skrevet til colombiamamma. Har dere barn fra før og hvor i landet bor dere? Vi bor i Trøndelag og har ingen barn fra før. 0 Siter
Gjest minni Colombia Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Da er maile skrevet til colombiamamma. Har dere barn fra før og hvor i landet bor dere? Vi bor i Trøndelag og har ingen barn fra før. Da ermailen skrevet til colombiamamma. Har dere barn fra før og hvor i landet bor dere. Vi bor i Trøndelag og har ingen barn fra før. 0 Siter
escimo Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Da er maile skrevet til colombiamamma. Har dere barn fra før og hvor i landet bor dere? Vi bor i Trøndelag og har ingen barn fra før. Hei igjen! Vi bor i Rogaland og har ei datter fra Colombia fra før. Gleder meg til å motta mail fra deg, kan liksom prate litt mer privat der... Hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.