Gå til innhold

Mange å gratulere!

Anbefalte innlegg

carla1365380461

Da var jeg endelig logget inn igjen, etter flytting og diverse, og ville bare si fortsatt god sommer til alle og - ikke minst - GRATULERER til alle dere som i sommer har fått tildelinger, som har hentet hjem sine søte små, som har blitt godkjente i ulike instanser, som har sendt avgårde papirer... Det var herlig å se så mange gladmeldinger!! HIPP HIPP HURRA!

Hos oss jobbes det nå med innsamling av nye papirer til Kina. Godkjenningen fikk vi i slutten av mai, men med pakking og flytting har det blitt lite tid til papirmølle... (men nå skal det bli fart på sakene ! ;-))

Ha en god dag alle sammen!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192678-mange-%C3%A5-gratulere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

carla1365380461

Lykke til med papirinnsamlingen - våre "fløy" mot Kina midt i juni - og jeg har ventenerver allerede. Kommer jo til å være vrak innen januar og tildelingstid ;-)

Hei, Jiemei!

Lykke til med venting!Det blir spennende, ja... forstår godt du går av hengslene allerede, det er jo ikke så lenge til!

Vi håper å få sendt i løpet avde nærmeste dagene, og da blir det kanskje LID i august...

Eller er der nye regler nå?? Så så vidt noe snakk om at det tar lang tid til en får beskjed om LID. Betyr det også at det går lang tid til dokumentene faktisk logges inn??

Er ventetiden fremdeles 6-7 måneder?

Klem

Hei, Jiemei!

Lykke til med venting!Det blir spennende, ja... forstår godt du går av hengslene allerede, det er jo ikke så lenge til!

Vi håper å få sendt i løpet avde nærmeste dagene, og da blir det kanskje LID i august...

Eller er der nye regler nå?? Så så vidt noe snakk om at det tar lang tid til en får beskjed om LID. Betyr det også at det går lang tid til dokumentene faktisk logges inn??

Er ventetiden fremdeles 6-7 måneder?

Klem

Jeg tror ventetida fortsatt er 6-7 mnd. Jeg ser at amerikanerne på lista (DTC) for juni håper på tidlig i desember, men selv holder jeg en knapp på jan/feb. Forrige gang ventet vi 15 mnd så alt under 8 er jo lite :-)

Annonse

Jeg tror ventetida fortsatt er 6-7 mnd. Jeg ser at amerikanerne på lista (DTC) for juni håper på tidlig i desember, men selv holder jeg en knapp på jan/feb. Forrige gang ventet vi 15 mnd så alt under 8 er jo lite :-)

Mange av amerikanerne på juni lista (dtc i juni) har allerede fått LID - så kanskje det er Norge som har en dårlig forbindelse???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...