Gå til innhold

Takk for gratulasjoner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med jenta! Vi har ei datter født i Guangxi. Vi reiste til Nanning via Beijing. Gled dere til et fint opphold.

Kan jeg spørre hvilket barnehjem hun kommer fra?

Vi har ikke fått vite hvilket barnehjem enda. Regner med å få bilde og info på torsdag. Svarer da.

Heisann. Gratulerer så mye med en fantastisk Guangxi-prinsesse!! Vi reiste til Nanning i nov. 2003 for å hente vår Guangxi-prinsesse. Vi reiste inn via Hong Kong, og direkte til Nanning. Hadde en hviledag før den store dagen, og det var egentlig litt godt. (selv om vi var fryktelig utolmodige :) )

Gratulerer så masse med jenta! Vi har ei datter født i Guangxi. Vi reiste til Nanning via Beijing. Gled dere til et fint opphold.

Kan jeg spørre hvilket barnehjem hun kommer fra?

Hun kommer fra Desheng Social Welfare Inst. Hun er så søt, men jeg gråter når jeg ser bildet for jeg vil bare reise å hente vårt gull med en gang.

Annonse

Hun kommer fra Desheng Social Welfare Inst. Hun er så søt, men jeg gråter når jeg ser bildet for jeg vil bare reise å hente vårt gull med en gang.

Det er flott vi får alle det vakreste barnet!

Hun kommer ikke fra "vårt" barnehjem, men dere skal vel til Nanning for å hente henne går jeg ut fra.

Det er flott vi får alle det vakreste barnet!

Hun kommer ikke fra "vårt" barnehjem, men dere skal vel til Nanning for å hente henne går jeg ut fra.

Vet ikke helt, men Nanning er vel en stor by i provinsen og vi får vel ikke komme til Desheng?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...