helgas1365380887 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har i 4 mndr. hatt smerter og hevelse i venstre fot. Har tatt røntgen vært hos 2 leger og en ortoped som mente jeg måtte ha en såle, men ingen ting hjelper.Jeg er 65 år i full jobb har gått på blodtrykk medisin i 10 år. Har du en ide om hva dette kan være? Med hilsen Helga Sandanger. Håper på svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 -helgas. 4 mndr. med slike plager tilsier jo at noe må være galt. Det kan være alt fra slitasje i leddene, sener, blodsirkulasjonen som ikke er tilfredsstillende, til dårlige sko i ett areide med mye ståing og gåing. Hvis dette ikke blir bedre av seg selv med bedre sko, såler osv., er det klart at man bør se på det på nytt. Er f. eks. MR-rtg tatt ?? Det pleier si noe mer enn vanlige rtg.-bilder. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helgas1365380887 Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Vedr. referansenr.2751691. Når gresset gror dør kua .Da det har tatt for land tid med å få svar , kan det nå kanseleres. Jeg er blitt fin i begge føttene . Jeg har brukt en krem som heter Vene Balsam i tillegg til boblefotbad. Mvh Helgas 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.