Gå til innhold

Hevelse i venstre fotblad.


helgas1365380887

Anbefalte innlegg

helgas1365380887

Har i 4 mndr. hatt smerter og hevelse i venstre fot. Har tatt røntgen vært hos 2 leger og en ortoped som mente jeg måtte ha en såle, men ingen ting hjelper.Jeg er 65 år i full jobb har gått på blodtrykk medisin i 10 år. Har du en ide om hva dette kan være?

Med hilsen Helga Sandanger.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

-helgas.

4 mndr. med slike plager tilsier jo at noe må være galt. Det kan være alt fra slitasje i leddene, sener, blodsirkulasjonen som ikke er tilfredsstillende, til dårlige sko i ett areide med mye ståing og gåing.

Hvis dette ikke blir bedre av seg selv med bedre sko, såler osv., er det klart at man bør se på det på nytt. Er f. eks. MR-rtg tatt ?? Det pleier si noe mer enn vanlige rtg.-bilder. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
helgas1365380887

Vedr. referansenr.2751691.

Når gresset gror dør kua .Da det har tatt for land tid med å få svar , kan det nå kanseleres. Jeg er blitt fin i begge føttene . Jeg har brukt en krem som heter Vene Balsam i tillegg til boblefotbad.

Mvh Helgas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...