Gå til innhold

Det må jo ha vært en mann og ...fra barnemunn

Anbefalte innlegg

forelsket colombiamamma
Skrevet

I kveld når prinsessen vår skulle til sengs snakket vi om damen som bar henne i magen i Colombia.

Plutselig utbryter hun...litt forbauset...som om det plutselig gikk opp for henne; "Mamma, det må jo ha vært en mann med på å lage meg, og hvis det ikke var pappa, hvem var det da?" Jeg ble faktisk litt overrasket over spørsmålet selv for mannen har det aldri vært snakket om før. Jeg svarte som sant er at det vet jeg ikke.

"Nei, det er det aldri noe spørsmål om nei!!" fortsatte hun litt lei, men siden var det ikke mer snakk om det.

Men nå kan vi visst forvente hvilket som helst spørsmål fra den lille poden vår som nå er blitt større!:-)

Jeg gleder meg og gruer meg:-)

Ha en fin kveld og gratulerer til alle med lykkelige beskjeder i dag!

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...