Gå til innhold

Adopsjon Thailand

Anbefalte innlegg

Lykkelig mor
Skrevet

Lurer bare på om det er noen flere som har fått tildelt eller venter på tildeling fra Thailand. Hadde vært kjekt å ha litt kontakt med flere i vår situasjon. Vi har fått tildelt og venter på hentebeskjed.

Skrevet

Hei!

Vi venter på tildeling. Vi regner med at det er rett rundt hjørnet nå. Papirene ble sendt i desember-04.

Vi har allerede en gutt fra Thailand som nå er nesten 5 år, og vi bor i Bergensområdet.

Er det gutt eller jente dere har fått tildelt?

Lykkelig mor
Skrevet

Hei!

Vi venter på tildeling. Vi regner med at det er rett rundt hjørnet nå. Papirene ble sendt i desember-04.

Vi har allerede en gutt fra Thailand som nå er nesten 5 år, og vi bor i Bergensområdet.

Hei igjen. Vi bor og i bergensområdet:) Vi fikk tildelt en skjønn liten prins i april.

Lykkelig mor
Skrevet

Hei!

Utolig spennende da for dere nå, både med hensyn til om det blir gutt, jente, alder og bildet. Har sikkert 1000 sommerfugler i magen.

Jeg er helt i skyene for tiden og klarer ikke å være meg selv (rolig sindige meg:)) men det skal vel være slik når man venter hjem sitt kjært etterlengtede barn. Lykke til med ventingen da. Håper vi snakkes:)

Skrevet

Heisann, vi bor også i bergensområdet og har en jente og en gutt adoptert fra Thailand, Vi venter på tildeling på vårt 3dje barn fra Thailand.

Lykkelig mor
Skrevet

Heisann, vi bor også i bergensområdet og har en jente og en gutt adoptert fra Thailand, Vi venter på tildeling på vårt 3dje barn fra Thailand.

Åh....spennende da, dere vet hva dere går til, så det er jo kjempe greit. For oss er alt nytt siden det er førstemann, nesten litt for spennende synes jeg. Har konstant sommerfugler i magen.

Er det forresten stort sprang mellom barnene deres? Vi vil og gjerne ha flere når den tid kommer, og lurer på om aldersforskjellen blir stor.

Skrevet

Hei igjen. Vi bor og i bergensområdet:) Vi fikk tildelt en skjønn liten prins i april.

Så spennende! Da må vi treffes- når både nongfay og Lykkelig mor og Trille bor i bergensområdet!

Jeg venter fælt på tildeling nå. VB sier at tildelingene for tiden ser tu til å å komme med ca 3 mnd mellomrom Dvs kanskje vi får en telefon i september/ oktober??

Hva gjør dere av forberedelser? Hvor mye Thai har dere lært dere?

Lykkelig mor
Skrevet

Så spennende! Da må vi treffes- når både nongfay og Lykkelig mor og Trille bor i bergensområdet!

Jeg venter fælt på tildeling nå. VB sier at tildelingene for tiden ser tu til å å komme med ca 3 mnd mellomrom Dvs kanskje vi får en telefon i september/ oktober??

Hva gjør dere av forberedelser? Hvor mye Thai har dere lært dere?

Ja, det hadde vært festlig å treffes.

Har ikke lært noe særlig thai enda, men har kjøpt en bok som vi har leser litt i, blir nok mer nå i tiden før hentebeskjed.

Skrevet

Ja, det hadde vært festlig å treffes.

Har ikke lært noe særlig thai enda, men har kjøpt en bok som vi har leser litt i, blir nok mer nå i tiden før hentebeskjed.

Det hadde vært hyggelig. Jeg har et språkkurs thai engelsk som jeg har prøvd å begynne på mange ganger, men jeg kommer aldri langt. Jeg har ambisjoner nå også....

Jeg har ikke noen alias e-post adresse, men kan prøve å lage en hotmail. Da kan jeg oppgi den her hvis ikke en av dere har en.

Skrevet

Det hadde vært hyggelig. Jeg har et språkkurs thai engelsk som jeg har prøvd å begynne på mange ganger, men jeg kommer aldri langt. Jeg har ambisjoner nå også....

Jeg har ikke noen alias e-post adresse, men kan prøve å lage en hotmail. Da kan jeg oppgi den her hvis ikke en av dere har en.

da har jeg en e-post adresse dere kan sende til hvis dere ønsker: [email protected]

Kanskje vi allerede kjenner hverandre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...