Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Okei.. jeg har rota med ei jenta i snart over en mnd nå.. og jeg er utrolig forelsket i henne, og hun sier hu liker meg veldig godt og savner meg og sånn.. men hun har aldri vært sammen med noen før.. og det er av grunner som at hun ikke har likt de godt nok osv.. men hu sier at hu ikke har likt noen så godt som hu liker meg... nå forteller hun meg at hu vil ta en liten "pause" på at vi går sammen, at vi ikke går sammen på en uke ellerno.. fordi hu trenger å tenke, for hun er usikker... hva tror dere?? tror dere hun egentlig liker meg?? kom med komentarer takk! hva dere syns om dette... Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193316-vil-hun-ha-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis denne jenta virkelig er verdt å ta vare på, så er hun også verdt å vente på. At hun vil ha pause trenger ikke være negativt. Folk er forskjellige med ulike behov -jeg kan bare snakke for min egen del; hvis jeg treffer en gutt og det går for fort fremover så trekker jeg meg unna. Jeg trenger tid til å bli godt kjent, tid til forandringer, tid til å få tillitt. Går det for fort så mister jeg pusten. Derfor har jeg få forhold bak meg. Mange gutter har veldig dårlig tid. Hun sier hun liker deg kjempegodt -og da mener hun sikkert det! La henne få en uke eller to på seg. Kanksje trenger hun å lufte tankene, venne seg til ting. Hvis hun aldri har hatt en kjæreste før så er jo sikkert dette både godt og vanskelig på en gang, vil jeg tro. Men er dette jenta di så er hun verdt å vente på;)

-lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193316-vil-hun-ha-meg/#findComment-1352927
Del på andre sider

Hvis denne jenta virkelig er verdt å ta vare på, så er hun også verdt å vente på. At hun vil ha pause trenger ikke være negativt. Folk er forskjellige med ulike behov -jeg kan bare snakke for min egen del; hvis jeg treffer en gutt og det går for fort fremover så trekker jeg meg unna. Jeg trenger tid til å bli godt kjent, tid til forandringer, tid til å få tillitt. Går det for fort så mister jeg pusten. Derfor har jeg få forhold bak meg. Mange gutter har veldig dårlig tid. Hun sier hun liker deg kjempegodt -og da mener hun sikkert det! La henne få en uke eller to på seg. Kanksje trenger hun å lufte tankene, venne seg til ting. Hvis hun aldri har hatt en kjæreste før så er jo sikkert dette både godt og vanskelig på en gang, vil jeg tro. Men er dette jenta di så er hun verdt å vente på;)

-lykke til!!

tusen takk! jeg vil vente evig på henne, er så forelska:P det ska jeg si! :) hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193316-vil-hun-ha-meg/#findComment-1353734
Del på andre sider

tusen takk! jeg vil vente evig på henne, er så forelska:P det ska jeg si! :) hehe

Ja det høres ut som om hun liker deg veldig godt, og jeg må si meg helt enig med Miliv.

En slik pause som dette er nok viktig for at man skal kunne få litt perspektiv. I og med at hun ikke har likt noen så godt før kan gjerne følelsene være litt skremmende. Et eksempel fra mitt eget liv, jeg trengte litt tid for meg selv da jeg gikk inn i et lengre forhold fordi jeg for første gang på lenge følte meg sårbar og måtte ha litt pusterom. Det endte godt, og det vil det nok forhåpentligvis også gjøre for deg. :)

Gi henne tid, men vis at du er interresert, er mitt beste råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193316-vil-hun-ha-meg/#findComment-1362183
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nei, nei, nei!

IKKE vent for evig. Ettersom dere har kjent hverandre i ett år er det ikke at ting går for fort. Hun har mistet tiltrekningen til deg. Du har antagelig vært for trengende, usikker på deg selv, avhengig av henne eller noe slikt. Det siste du skal gjøre er å henge rundt henne og vente på at hun skal komme tilbake til deg.

Kom deg vekk fra henne en stund og snus på andre damer.Om hun ser deg sammen med andre damer er det bra; ikke for å gjøre henne sjalu (det kan hende hun blir det men det er hennes problem i tilfelle), men for at disse damene vil være et indirekte bevis på at du er noen å hige etter.

-Nyksion

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193316-vil-hun-ha-meg/#findComment-1429030
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...