Gå til innhold

6 år siden i dag...

Gjest Mamma'n til Sara (tidl. Saramamma)

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma'n til Sara (tidl. Saramamma)

For 6 år siden ble livet vårt forandret, Sara-liten døde i magen min 4 uker før termin.

En dramatisk ambulansetur til sykehuset med total morkakeløsning fikk ingen lykkelig utgang.

Det har vært opp- og nedturer disse 6 årene; 2 nydelige jenter til har vi fått, men savnet etter eldstejenta vil aldri bli borte.

Etter jobb og barnehage i dag skal vi til kirkegården med blomster, lys og tegninger jentene skulle lage i barnehagen. De snakker om storesøster hver eneste dag, og selv om de aldri har møtt henne inkluderer de henne helt naturlig i både leik og prat. De gleder seg til å "besøke Sara" som de sier.

Det er litt tungt på jobb i dag, tankene er på helt andre steder...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193331-6-%C3%A5r-siden-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mamma til Sara..

Håper dagen din ble bedre etter at dere fikk vært hos henne med alle de koselige gavene..

Snart nærmer det seg 5 års dagen til vår Emilie, og jeg tror dagen her også blir veldig trist. Den 6.september er det 5 år siden vi mistet vår lille jente.

Mine barn har også med tegninger og gave (nå blir det bamse nr. 5) - de skjønne andre 3 og den søte bamsen de har plukket ut lokker som regel frem smilet igjen.

Jeg sender deg en elektronisk klem og håper den kan varme litt..

Jane - mamma til Emilie (før prinsesseemilie)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...