Gå til innhold

Singel og ufrivillig barnløs

Anbefalte innlegg

Gjest forelska og fortvila
Skrevet

Er ei jente på 32 år med en medfødt misdannelse som gjør at jeg ikke kan bære frem egne barn. Nå har jeg nettopp truffet en fantastisk mann og er utrolig forelsket. Skal vi bli foreldre må det bli ved adopsjon eller surrogatmor.

Har ikke fortalt han enda, gruer meg forferdelig mye og er så spent på hvordan han vil takle dette. Har noen av dere vært i samme/liknende situasjon og kan dele noen erfaringer med meg. Hvor tidlig fortalte dere og hva ble reaksjonene?

Skrevet

Jeg har ikke akkurat helt samme erfaring, men jeg har derimot erfaring med å være den som får vite slikt av kjæresten min.

Vi hadde vært sammen i et halvt år da han sa dette til meg. Ja, jeg innrømmer at dette ikke var enkelt, men jeg var aldri i tvil om min kjærlighet til han.

I ettertid er jeg glad for at vi ble godt kjent før jeg fikk vite dette.

Dette er nå 14 år siden, og vi har nå to skjønne adoptivdøtre:)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...