Gå til innhold

kul ved kjeven

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer døde svigermor av kreft, og min mann er selvsagt veldig nedfor.

Det som også skjer i sånne situasjoner er at man blir kjemperedd for å få kreft selv, og dermed blir bekymret over alle mulige følelser og ubehag man har.

Når det er sagt, har vi alikevel ikke noe godt svar på hva denne kulen ved kjeven kan være. Den er liten, på størrelse med en perle, og ganske hard. Den gjør ikke vondt.

Så hvis noen kan berolige oss med at dette er helt udramatisk ---?

Skrevet

Hoven lymfeknute.

Kan være slik i forbindelse med småinfeksjoner, flis i fingeren , og liknende :)

Skrevet

Hoven lymfeknute.

Kan være slik i forbindelse med småinfeksjoner, flis i fingeren , og liknende :)

jeg, det kan det jo være. den virker kanskje litt hard, men jeg vet ikke nok om lymfeknuter egentlig.

takk for innspill.

Skrevet

Hoven lymfeknute.

jeg, det kan det jo være. den virker kanskje litt hard, men jeg vet ikke nok om lymfeknuter egentlig.

takk for innspill.

kakki1365380609
Skrevet

Fettkul? Dersom den på en måte ligger "løst" under huden og flytter litt på seg når du trykker på den, er det typisk fettkul. Har en sånn ertestor en på armen min.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har sånne små kuler ved kjevene nesten til enhver tid. Husker ikke nøyaktig hvilken forklaring jeg har fått (noe med kjertler), men det skal være helt ufarlig.

Gjest chinamom
Skrevet

Det er nok bare en hoven kjertel - men istedet fo r å være bekymret - ta en tur til legen!

Skrevet

da videreformidler jeg dette til mammen min. det høres foruftig ut.

takk for hjelp!

Gjest jeg har også en sånn
Skrevet

Jeg har også en kul ved kjeven - nesten helt ute ved øret. Den er hard, og som en perle. Tror det er noe brusk eller noe. Hvis dere er engestelige - ta uansett en tur til lege - om ikke annet for å bli beroliget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...