Gå til innhold

Nutrilett


Gepshy

Anbefalte innlegg

Er det skaldelig å gå på Nutrilett over lang tid. Den siste måneden har 95% av matinntaket mitt vert Nutrilett. I tilegg tar jeg thyroxinpiller (ikke fra legen) for å¨øke forbrenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det kommer naturligvis an på hvor mye nutrilett du dytter i deg. Hvis du dytter i deg så mye at du får i deg nok av alt du trenger er det naturligvis ikke veldig skadelig.

Jeg ville derimot vært jævla forsiktig med thyroxien hvis jeg var deg. Går du på det over tid eller doserer feil, er det en meget sikkert kur for å fucke opp stoffskiftet ditt for livet.

Vet du ikke hva du gjør ber du om bråk, og selv om du vet hva du gjør kan du fort ende opp med store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stoffskiftet er ikke noe du kødder med!

Hvor får du thyroxinpillene fra hvis du ikke har fått dem fra lege?

Thyroxin er _ikke_! noe du tar hvis ikke du har fått konstatert hypotyreose (lavt stoffskifte) av legen! Du risikerer å ødelegge deg for resten av livet med å fucke opp stoffskiftet ditt sånn som du gjør nå. Det er ikke uten grunn at thyroxin er på resept.

Og jeg vil si at hvis du virkelig er så blåst i huet at du tror du går ned i vekt av å ta thyroxin, så synes jeg nesten at du fortjener alle de problemene du kan få med overvekt senere. For når du ødelegger stoffskiftet ditt og er så dum å ta thyroxin uten at du trenger det, så er det stor sannsynlighet for at du vil slite med overvekt resten av livet. Kan hende ekstrem fedme også.

For mye thyroxin kan også føre til benskjørhet og tegn på hypertyreose (for høyt stoffskifte), som igjen kan føre med seg hjerteproblemer og mye mer du ikke vil ha.

Kutt ut thyroxin! Du er inne på en farlig vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får du thyroxinpillene fra hvis du ikke har fått dem fra lege?

Thyroxin er _ikke_! noe du tar hvis ikke du har fått konstatert hypotyreose (lavt stoffskifte) av legen! Du risikerer å ødelegge deg for resten av livet med å fucke opp stoffskiftet ditt sånn som du gjør nå. Det er ikke uten grunn at thyroxin er på resept.

Og jeg vil si at hvis du virkelig er så blåst i huet at du tror du går ned i vekt av å ta thyroxin, så synes jeg nesten at du fortjener alle de problemene du kan få med overvekt senere. For når du ødelegger stoffskiftet ditt og er så dum å ta thyroxin uten at du trenger det, så er det stor sannsynlighet for at du vil slite med overvekt resten av livet. Kan hende ekstrem fedme også.

For mye thyroxin kan også føre til benskjørhet og tegn på hypertyreose (for høyt stoffskifte), som igjen kan føre med seg hjerteproblemer og mye mer du ikke vil ha.

Kutt ut thyroxin! Du er inne på en farlig vei nå.

Kanskje best å kutte ut thyroxinen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kanskje best å kutte ut thyroxinen da.

Du bør gå til en lege umiddelbart før du kutter det ut.

Thyroxin krever, så vidt jeg mener å vite, gjennomtenkt nedtrapping når du går av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvor får du thyroxinpillene fra hvis du ikke har fått dem fra lege?

Thyroxin er _ikke_! noe du tar hvis ikke du har fått konstatert hypotyreose (lavt stoffskifte) av legen! Du risikerer å ødelegge deg for resten av livet med å fucke opp stoffskiftet ditt sånn som du gjør nå. Det er ikke uten grunn at thyroxin er på resept.

Og jeg vil si at hvis du virkelig er så blåst i huet at du tror du går ned i vekt av å ta thyroxin, så synes jeg nesten at du fortjener alle de problemene du kan få med overvekt senere. For når du ødelegger stoffskiftet ditt og er så dum å ta thyroxin uten at du trenger det, så er det stor sannsynlighet for at du vil slite med overvekt resten av livet. Kan hende ekstrem fedme også.

For mye thyroxin kan også føre til benskjørhet og tegn på hypertyreose (for høyt stoffskifte), som igjen kan føre med seg hjerteproblemer og mye mer du ikke vil ha.

Kutt ut thyroxin! Du er inne på en farlig vei nå.

"Hvor får du thyroxinpillene fra hvis du ikke har fått dem fra lege?"

Det er vanlig i bodybuildermiljøer, mens selv byggere har vett nok til ikke å leke med thyroxin.

Det er noe av det mest skadelige de kan dytte i seg, og for vandrende apoteker sier ikke det lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer naturligvis an på hvor mye nutrilett du dytter i deg. Hvis du dytter i deg så mye at du får i deg nok av alt du trenger er det naturligvis ikke veldig skadelig.

Jeg ville derimot vært jævla forsiktig med thyroxien hvis jeg var deg. Går du på det over tid eller doserer feil, er det en meget sikkert kur for å fucke opp stoffskiftet ditt for livet.

Vet du ikke hva du gjør ber du om bråk, og selv om du vet hva du gjør kan du fort ende opp med store problemer.

Når du tilfører thyroxin og ikke har hypotyreose, vil kjertelen din slutte og produsere det den vanligvis gjør, for og holde forbrenningen.Når du slutter med thyroxinen, vil kroppen din få lav forbrenning, og du vil legge kraftig på deg, sannsynligvis.Det blir som etter hard slanking, kroppen vil gå på sparebluss svært lenge. det vil ta tid og få skjoldbrukskjertelen i gang igjen. Dette er svært farlig, og du bør trappe veeldig sakte ned igjen.Når kroppen din godtar thyroxintilførselen, vil du heller legge på deg enn gå ned.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvor får du thyroxinpillene fra hvis du ikke har fått dem fra lege?

Thyroxin er _ikke_! noe du tar hvis ikke du har fått konstatert hypotyreose (lavt stoffskifte) av legen! Du risikerer å ødelegge deg for resten av livet med å fucke opp stoffskiftet ditt sånn som du gjør nå. Det er ikke uten grunn at thyroxin er på resept.

Og jeg vil si at hvis du virkelig er så blåst i huet at du tror du går ned i vekt av å ta thyroxin, så synes jeg nesten at du fortjener alle de problemene du kan få med overvekt senere. For når du ødelegger stoffskiftet ditt og er så dum å ta thyroxin uten at du trenger det, så er det stor sannsynlighet for at du vil slite med overvekt resten av livet. Kan hende ekstrem fedme også.

For mye thyroxin kan også føre til benskjørhet og tegn på hypertyreose (for høyt stoffskifte), som igjen kan føre med seg hjerteproblemer og mye mer du ikke vil ha.

Kutt ut thyroxin! Du er inne på en farlig vei nå.

Har sluttet å buffe Thyroxin av dama mi nå, pg det ser ut til at vekten ikke øker. Ble litt redd thyroxinpillene etter det dere skrev :P

BMI: 21.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...