Gå til innhold

Hvor lang behandllingstid ?

Anbefalte innlegg

Hvor lang er behandlingstiden på attføring ? Hva skal jeg /vi leve av i mellomtiden ?Jeg skal avbryte utdanning på grunn av sykdom.Har levd på studielån og stipend.

Får man tilegg for barn når man er på attføring og har mannen min sin inntekt noe å si på hva jeg får ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19365-hvor-lang-behandllingstid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Normal beh.tid for attførinssøknad er 3-5 mndr, men varierer fra sak til sak og fra sted til sted.

I mellom tiden kan det kanskje være aktuelt med sykestipend fra lånekassen.

Dersom du har barn får du barnetillegg i attf.pengene, men det reduseres i forhold til familiens samlede inntekt. Din manns inntekt spiller kun en rolle i forhold til barnetillegget, ikke i forhold til attf.pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...