Gå til innhold

tung skolesekk til 6 åring

Anbefalte innlegg

Har kjøpt skolesekk til min 6 åring, men den er jammen tung1 Jeg tenkte ikke på det da jeg kjøpte den, men selv når den er tom, er den veldig tung. den er flott, og jenta mi elsker alle duppeditt-sakene på den. Merket er Beckmann. flere som har kjøpt denne sekken? Synes dere også den er tung?

I hvert fall så bør dere som enda ikke har kjøpt sekk sjekke tyngden før dere bestemmer dere...bare et tips....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193650-tung-skolesekk-til-6-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den samme sekken, og tenkte også at den er kjempetung til å skulle bæres av en sså liten rygg. Vil ikke at den skal fylles med mye tungt i tilegg, nei. Godt å høre at f.eks. Troll-sekken også er tung. Det er jo ikke sikkert vi har kjøpt katta i sekken likevel, da.. ;o)

kakki1365380609

Jeg syntes også skolesekken til guttungen var tung når den er tom. Den er av merket Troll.

Begge sekkene kom jo godt ut i tester, så kanskje det går greit?

Våres gutt fikk Troll-sekken i fjor da han begynte førsteklasse. Det gikk helt fint, han har ikke klaget over tung sekk. De får ikke så mye å putte i den i første heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...